کد خبر : 1729639 | 16 دی 1399 ساعت 12:48 | 9.9K بازدید | 0 دیدگاه

پاقدم روانخواه خوب بود

معصومی: مهدی رحمتی خیلی قضاوت و اذیت شد

شهر خودرو بعد از مدت ها توانست به یک برد دلچسب در دیدار با سایپا دست پیدا کند و از وضعیت اسفناکی که در جدول رقابتهای لیگ بیستم داشت کمی فاصله بگیرد تا بدین ترتیب رحمتی هم نفس راحتی بکشد .

معصومی: مهدی رحمتی خیلی قضاوت و اذیت شد 

به گزارش ورزش سه ؛ محمد عرفان معصومی در خصوص کسب پیروزی یک بر صفر  شهر خودرو در خانه  مقابل سایپا به خبرنگار ما گفت : ما چاره ای جز برد در این دیدار نداشتیم . خوشحالم که مقابل تیم خوب و جوان سایپا به پیروزی رسیدیم ،موقعیت های زیادی داشتیم و می توانستیم گل های بیشتری بزنیم  خود من هم یک موقعیت صد در صد گل داشتم که دروازه بان حریف گرفت اما سعی می کنم بیشتر از این موقعیت ها خلق کنم .


او در خصوص اینکه با توجه به اعتراض کادر فنی به داوری آیا قضاوت این دیدار مشکل داشت یا خیر ادامه داد : بهتر است من در این باره نظر ندهم و همان کادرفنی در این خصوص صحبت کند‌ اما پر برخورد بودن این بازی باعث شد از کیفیت آن کمی کاسته شود اما همین که با برد بیرون آمدیم خودش خوشحال کننده است .


این بازیکن در خصوص اضافه شدن امید روانخواه به کادر نظرش را اینگونه بیان کرد : آقا امید خودش بازیکن بوده و خیلی ما را درک می کند . پا قدمش هم خوب بود و با حضورش ما به یک تساوی و یک برد رسیدیم .


او در خصوص دیدار پیش رو با نفت مسجد سلیمان گفت : نفت تیم خوبی نشان داده ما به شکست  آن ها در بازی قبلی نگاه نمی کنیم چون می دانیم در کل تیم خوبی است اما ما برد می خواهیم تا شرایطمان را بهتر کنیم .


معصومی در پایان افزود : به شخصه این برد را به آقای رحمتی که در این مدت خیلی اذیت و قضاوت شد تقدیم می کنم . او همان طور که گلر موفقی بوده و ید طولایی در فوتبال دارد به زودی ثابت خواهد کرد بی جهت به مربیگری رو نیاورده است .

دیدگاه‌ها