کد خبر : 1729645 | 16 دی 1399 ساعت 13:15 | 6K بازدید | 0 دیدگاه

سه غایبی که برای سایپا دردسر ساختند

شکست سایپا مقابل شهرخودرو در شرایطی اتفاق افتاد که آنها باید از سه تساوی متوالی قبلی، حداقل 2 برد کسب می کردند.

سه غایبی که برای سایپا دردسر ساختند

به گزارش "ورزش سه"، سایپایی ها در دیدار روز گذشته مقابل شهرخودرو در شرایطی مغلوب تک گل امین قاسمی نژاد شدند که اگر واکنش اکبرمنادی در دقایق پایانی نبود، ممکن بود شکست شاگردان ابراهیم صادقی سنگین تر شود.


با این حال، سایپا هم در نیمه اول و در دقایق ابتدایی دو موقعیت طلایی به دست آورد که حمله وران این تیم، آن را به طرز ناشیانه ای از دست دادند. دو موقعیتی که می توانست سرنوشت بازی را به طور کلی عوض کند.


اما ارنج سایپا برای دیدار مقابل شهرخودرو، یک مشکل داشت که آن غیبت سه بازیکن باتجربه این تیم، حسین ماهینی، محسن مسلمان و فریبرز گرامی بود که هر سه در این فصل به سایپا پیوسته و مهمترین بازیکنان تیم به شمار می آیند. بازیکنانی که بخصوص در خط دفاعی می توانستند شرایط را به سود سایپا تغییر بدهند و همین هم شد که سایپا با وجود نمایش پایاپای و کسب موقعیت های بهتر در نیمه اول، وقتی قاسمی نژاد گل پیروزی تیمش را وارد دروازه اکبرمنادی کرد، دیگر نتوانست به بازی برگردد و در پایان نیز دو موقعیت طلایی به حریف داد.

 

1559786

 


این شکست در شرایطی در کارنامه سایپا ثبت شد که البته نتیجه غیر قابل قبولی نیست اما آنها حالا باید افسوس از دست دادن سه برد در سه مسابقه مقابل ماشین سازی، پیکان و نفت آبادان را بخورند. سه مسابقه ای که سایپا تمام شرایط لازم برای پیروزی در آنها را داشت و اگر این اتفاق می افتاد، آنها را حتی با وجود شکست مقابل شهرخودرو، در رده سوم جدول قرار می داد اما آن 6 امتیاز هم به جایی رفته که 3 امتیاز بازی دیروز رفته است.


حالا باید ابراهیم صادقی، پیروز قربانی و بازیکنان این تیم خود را آماده نبرد بی رحمانه مقابل ذوب آهن رحمان رضایی کنند که اتفاقا آنها هم در جدول شرایط چندان مناسبی ندارند. باید دید که تا آن روز، این سه بازیکن باتجربه سایپا به ارنج تیم بازخواهند گشت یا نه.

دیدگاه‌ها