کد خبر : 1729662 | 16 دی 1399 ساعت 15:17 | 21.3K بازدید | 0 دیدگاه

جلالی‌راد: دلم برای رحمتی سوخت!

سنگربان مشهدی شهرخودرو در واکنش به اتفاقات بعد از پیروزی تیمش گفت: از برخی همشهریانم که بعد برد ما ناراحتی خود را از نتیجه‌گیری ما علنی کردند عذرخواهی می‌کنم، ببخشند که بردیم!

جلالی‌راد: دلم برای رحمتی سوخت!

به گزارش "ورزش سه"، سعید جلالی‌راد سنگربان شهرخودرو خراسان که در بازی با سایپا موفق به ثبت دومین کلین شیت پیاپی خود شد گفت: متاسفانه قبل از بازی حواشی‌ای به وجود آمد که در صحبتهای بعد مدیر ورزشگاه مشخص شد سوتفاهماتی بوده که با وساطت سید مهدی رحمتی حل شده است اما اتفاقاتی که پس از برد با ارزش ما رخ داد اصلا قابل تحمل نبود.


او با اشاره به دومین باخت فصل سایپا توسط شهرخودرو ادامه داد: این برد برای تیم جوان ما بسیار مهم و حیاتی بود و فشار روانی زیادی را از روی تمام عوامل تیم برداشت چراکه در بازی‌های قبل علیرغم ارائه بازی زیبا موفق به کسب سه امتیاز نمی‌شدیم ولی این بار حقمان را گرفتیم و چه بسا اگر شانس داشتیم سایپا را با گل‌های بیشتری شکست می‌دادیم اما این حلاوت و شیرینی را هیات فوتبال خراسان تلخ کرد.


جلالی‌راد با اشاره به صحبت‌های احسان اصولی رئیس هیات فوتبال خراسان متذکر شد: واقعا به عنوان یک مشهدی هم خجالت کشیدم و هم اینکه دلم برای مهدی رحمتی و حمیداوی سوخت. معمولا وقتی تیم شهر می‌برد تا 24ساعت در شهر شادی و پایکوبی ناشی از کسب موفقیت است اما بعد بازی حرف‌هایی در رسانه‌ها از قول هیات فوتبال خواندیم که رنگ و بویش کینه، عداوت و نفرت از تنها نماینده خراسان بود.


سنگربان شهرخودرو با تاکید بر اینکه دوران پدیده نیز گلر این تیم بوده، توضیح داد: از خاطرم نمی‌رود که بعد مشکلاتی که برای شرکت اقتصادی پدیده رخ داد، تیم ما را مدیران باشگاه با چنگ و دندان و نشستن دم درب اتاق فلان مدیر و رئیس، شهردار و... راه بردند که بعضا یک بلیط پرواز تیم را بگیرند؛ یادآوری آن روزها واقعا تلخ است. حال که امروز شهرخودرو یک باشگاه خصوصی شده که دستش پیش کسی دراز نیست عده‌ای با تمام توان کمر به زمین‌گیر و ناامید کردن مسئولان و مربیان آن بسته‌اند و هر روز یک شایعه برای آن می‌سازند. یک روز می‌گویند مشکل مالی داریم، یک روز شایعه هتل، روزی شایعه مشکل بلیط پرواز و ... می‌سازند و خود مسئولان فوتبال استان هم آنها را دامن می‌زنند. فکر نمی‌کنند که این رفتار چه تاثیر بدی روی تیم می‌گذارد.


او افزود: باور کنید ما به خاطر اتفاقات ورود به ورزشگاه نیمه اول بازی با سایپا را واقعا بی‌تمرکز بودیم و وقتی در رختکن آقا سید حرف دل بچه‌ها را زد که ما واقعا در این شهر تنها هستیم و خودمانیم و خودمان، بازیکنان طوری در نیمه دوم حاضر شدند که باید حداقل 4گل به سایپا می‌زدیم. توقع داشتیم بعد از برد همه اتفاقات تلخ فراموش شود اما انگار برخی بعد از نتیجه گیری ما حالشان بد شد که شروع به کوبیدن تیم شهرمان کردند. مهدی رحمتی و حمیداوی از تیم ما جدا نیستند و اگر نتیجه‌ای گرفتیم ماحصل زحمت و تلاش همه از صدر تا ذیل باشگاه بوده است.


جلالی در خاتمه با اشاره به عملکرد خود نیز یادآور شد: با توجه به اینکه آقا سید خودش گلر قابل و نام‌آوری بوده و اشکان نامداری هم یک مربی قابل و کاربلد است توقعات زیادی این فصل از خودم دارم تا زیر نظر این دو کارکشته گلری ایران درخشان ظاهر شوم ضمن اینکه میلاد فراهانی نیز بزرگتر و عزیز من است و از او نیز چیزهای زیادی را یاد گرفته‌ام و از رقابت در عین رفاقت با ایشان لذت می‌برم. امیدوارم امسال شهرخودرو نتایج خوبی بگیرد و همه اعضاء تیم جوان ما در پایان لیگ سربلند باشیم.

 

دیدگاه‌ها