کد خبر : 1729683 | 16 دی 1399 ساعت 16:25 | 61.2K بازدید | 0 دیدگاه

خوان فرناندو کینته رو:

کی روش به خیلی از بازیکنان بی احترامی کرد

ستاره ملی پوش کلمبیایی ریورپلاته در مصاحبه جدید خود به شدت علیه کارلوس کی روش انتقاد کرد.

کی روش به خیلی از بازیکنان بی احترامی کرد

به گزارش "ورزش سه"، کارلوس کی روش سرمربی سابق تیم ملی کشورمان حضور ناموفقی در تیم ملی کلمبیا داشت و پس از یک سال و نیم شغلش را از دست داد. یک سلسله نتایج بد به خصوص شکست شش گله از اکوادور و سه گله از اروگوئه در نهایت موجب برکناری او شد.

کی روش که شایعات اختلاف او با برخی ملی پوشان کلمبیا نیز مطرح بود، الان بدون تیم است و به دنبال بهترین مقصد برای خود است.

 

 

1555629

 

 

خوان کینته رو، ستاره ریورپلاته یکی از مخالفان کی روش بود و در مصاحبه جدید خود به سرمربی پرتغالی تاخت. کینته رو مدتی را به دلیل مصدومیت شدید به دور از میادین بود و پس از بازگشت نتوانست کی روش را متقاعد کند و هرگز در ایده های او قرار نگرفت.

کینته رو در مصاحبه جدید خود گفت:« دو شکست سنگین اخیر برایم بسیار دردناک بود. کی روش برخی بازیکنان را دقیقه 30  تعویض می کرد که در واقع بی احترامی به آنها بود. او احترام خیلی ها را نگه نمی داشت.

به عنوان فوتبالیست بسیاری از ما فاتح عناوین مهمی شده ایم. هر بازیکنی می تواند روز خوب و بد داشته باشد و دلم برای هم تیمی هایم می سوخت. تعویض شدن در دقیقه 30  بازی بسیار سخت است و یک نوع تحقیر محسوب می شود.»

 

 

1559803

 

 

از رینالدو روئدا به عنوان جانشین احتمالی کی روش نام برده می شود. کینته رو در این رابطه گفت:« رینالدو مربی بسیار خوبی است. اگر انتخاب شود، معتقدم تصمیم درستی خواهد بود. کلمبیا نیاز به یکی دو قهرمانی دارد تا مقطعی تاریخی را رقم بزند. ما باید پیشرفت کنیم و مربی ای که می آید، باید ما را به سطحی بالاتر انتقال دهد. باید مربی ای بیاید که بهترین بازی را از ما بگیرد. فوتبال یک بازی مرموز نیست. با اتحاد، هر تیمی قدرتمندتر می شود.»

 

دیدگاه‌ها