کد خبر : 1729694 | 16 دی 1399 ساعت 17:38 | 26K بازدید | 6 دیدگاه

چمنیان: رهبری شجاعی در داخل میدان فوق العاده بود

مربی تیم تراکتور عقیده دارد که تیمش به استحقاق خود در بازی امروز دست یافت.

چمنیان: رهبری شجاعی در داخل میدان فوق العاده بود

به گزارش ورزش سه؛ عباس چمنیان، مربی تیم تراکتور پس از پیروزی خارج از خانه تیمش مقابل ذوب آهن در نشست خبری حضور یافت. صحبت های او را در ادامه بخوانید:

 

بازی خیلی سخت و پرفشاری بود

همان گونه که پیش بینی می کردیم بازی خیلی سخت و پرفشاری بود. ذوب آهن تیم باکیفیتی است و فکر می کنم که اگر تمرکز بچه های ما که فقط در یک صحنه از دست نرفته بود، کار ما خیلی سخت می شد. کسب سه امتیاز در زمین ذوب آهن برای ما خیلی ارزشمند بود. بعد از اینکه در دو بازی علی رغم بازی زیبا به برد دست نیافته بودیم انگیزه زیادی داشتیم که در این دیدار پیروز شده و از بالای جدول جا نمانیم.

 

به چیزی که استحقاقش را داشتیم رسیدیم

بچه ها در هر دو نیمه خوب بازی کردند و در لحظات مهم هم کنترل خوبی روی بازی داشتند و توانستند بازیکنان موثر تیم ذوب آهن را کنترل کنند. می دانستیم که ذوب آهن هم در جناحین و هم در حمله بازیکنان خوبی دارد. بچه ها به خوبی این جریان را کنترل کرده و از فرصت ها هم به خوبی استفاده کردند. بازی جذابی بود که تماشاگران هم از آن لذت برده و ما هم به چیزی که استحقاقش را داشتیم رسیدیم.

 

شجاعی امروز فوق العاده خوب کار کرد

مسعود شجاعی امروز فوق العاده خوب کار کرد و رهبری داخل زمین  را به خوبی بر عهده داشته و جای خالی دژاگه را به خوبی پر کرد. البته که نبود حاج صفی و دژاگه که دو بازیکن بزرگ کشورمان هستند روی بازی ما تاثیر زیادی داشت اما جانشینان جوان آنها به خوبی توانستند جایشان را پر کنند.

دیدگاه‌ها