کد خبر : 1729697 | 16 دی 1399 ساعت 17:47 | 28.7K بازدید | 0 دیدگاه

رضایی: اگر ناداوری نبود الان جزو سه تیم اول بودیم

سرمربی تیم ذوب آهن معتقد است که خواسته هایش در طول هفته در زمین بازی اجرا نشد.

رضایی: اگر ناداوری نبود الان جزو سه تیم اول بودیم

به گزارش ورزش سه؛ رحمان رضایی، سرمربی تیم ذوب آهن پس از شکست تیمش مقابل تراکتور در نشست خبری حضور یافت. صحبت های او را در ادامه بخوانید:

 

در مسئولیت دچار فراموشی شدیم

در نیمه اول به دنبال پرس از بالا بودیم اما در جا به جا شدن به خصوص در خط هافبک تاخیر داشتیم. البته در خیلی جاها در این کار موفق هم بودیم. از موقعیت هایی که به دست آوردیم نتوانستیم استفاده کنیم و در نیمه دوم سعی مان این بود که پرس را نگه داریم اما نمی شد که 70 یا 90 دقیقه پرس کرد و بچه ها کار سختی داشتند. در خیلی مواقع توانستیم ایجاد موقعیت و خطر کنیم تا اینکه روی سانتر به گل رسیدیم. متاسفانه روی خطایی که داشتیم غافلگیر شدیم. یارگیری و من تو من حریف را به خوبی انجام ندادیم. قبل و حین بازی و در طول تمرین این هفته تاکید زیادی داشتیم اما باز یارگیری را از دست دادیم. آن توپ نباید گل می شد. در مسئولیت دچار فراموشی شدیم که باعث شد گل دوم را بخوریم. قبل از این گل موقعیتی داشتیم که گلرشان هم بیرون بود اما متاسفانه نتوانستیم به گل برسیم.

 

من به این تیم امیدوار هستم

من به این تیم امیدوار هستم. این تیم می تواند تلاش های خودش را تکمیل کند ولی در فوتبال اگر از موقعیت ها استفاده نکنی موفق نخواهی بود. ما باید در ضربات آخر تمرکز بیشتری داشته باشیم. در بازی با پرسپولیس هم این اتفاق رخ داد و در ضربات آخر تمرکز کافی نداشتیم. من امیدوارم به اینکه تیم برگشته و روال عادی را در پیش بگیرد.

 

در فوتبال هرچیزی ممکن است

تا آخر فصل هم بازی های زیادی مانده و هم برنامه مان این است که تلاش و تمرکزمان را بیشتر کرده و تیم را از این شرایط خارج کنیم. در فوتبال هرچیزی ممکن است.

 

ناداوری در این فصل زیاد بوده است

ناداوری در این فصل زیاد بوده است. من به جرات می توانم بگویم که اگر روال عادی در داوری طی می شد، تیم ما الان جزو سه تای اول بود. این را بدون اغراق می گویم ولی متاسفانه حق تیم مان ضایع شد. باید از طریق باشگاه و مدیریت باید روی این مسائل تمرکز بیشتری به خرج داده شده و از نزدیک این موضوع را رصد کنند.

دیدگاه‌ها