کد خبر : 1729705 | 16 دی 1399 ساعت 18:22 | 29.6K بازدید | 0 دیدگاه

فرزانه: تا کی باید فوتبال ما بی صاحب باشد

مربی تیم نساجی معتقد است که داوری ها همچنان به ضرر تیمش است.

فرزانه: تا کی باید فوتبال ما بی صاحب باشد

به گزارش ورزش سه؛ حمیدرضا فرزانه، مربی نساجی پس از شکست تیمش مقابل پیکان در نشست خبری حضور یافت. صحبت های او را در ادامه بخوانید:

 

قرار است نساجی هم به دیگر تیم های ریشه دار بپیوندد؟!

تیم ما یک تیم خوب از لحاظ فنی با یک مربی جوان است. ما در نیمه اول یک بر صفر جلو بودیم و دو پنالتی صدرصد برای ما گرفته نشد. اگر واقعا این داور شرایط داوری دارد که هیچ ولی بیایید و فیلم صحنه ها را ببینید تا متوجه شوید که یک تیم چقدر می تواند در بازی موقعیت ایجاد کند؟! شرایط تیم ما خوب است و آقای فاضلی با تیم بسیار خوب کار می کند. شرایط تیم های دیگر را با ما که تیمی خصوصی هستیم قیاس کنید. اگر قرار است نساجی هم به دیگر تیم های ریشه دار بپیوندد بحثش جداست ولی چیزی که هست باید بحث داور را کالبد شکافی کرد. با وجود احترام به تیم حریف ما روی توپ های سوم، اوت دستی و بازی مستقیم بازی را واگذار کردیم.

 

عقب افتادن بازی های لیگ به ما ضرر زد

عقب افتادن بازی های لیگ به ما ضرر زد. ما بعد از پیروزی یک بر صفر مقابل نفت مسجد سلیمان، بازی مان با پرسپولیس به تعویق افتاد.  نمی‌خواهم این شرایط را گردن پرسپولیسی‌ها بیندازم به هر حال این تیم فینالیست شد و باید کمک می شد. ما با آن شرایط رفتیم اصفهان و نتیجه را واگذار کردیم. در ادامه هم دیدید که چه اتفاقاتی رخ داد. 

 

هر هفته از داوری ضرر می کنیم

ما هر هفته از داوری ضرر می کنیم. دو امتیاز بازی با تراکتور را اگر به ما بدهید ببینید جای ما کجا خواهد بود؟ همین طور برویم جلو اوضاع همین است. بازی با پرسپولیس یا بازی مقابل فولاد هم گلی که خوردیم خطا بود، اما همان داور هفته بعد هم قضاوت می‌کند. عذرخواهی ساده که فایده ندارد. تا کی فوتبال ما باید بی صاحب باشد. چه زمانی باید از VAR استفاده شود؟ تیم‌های خصوصی با این شرایط خیلی ضرر می‌کنند نمی دانم تا کجا می خواهند اینگونه پیش بروند. امیدوارم رئیس فدراسیون همین فردا انتخاب شود و فوتبال تکلیفش به زودی زود روشن شود. آقای حدادیان با هزینه شخصی تیم را اداره می کنند اما باید مربیان جوان حمایت شوند. آقای فاضلی با توجه به اینکه تیم را آقای فکری بستند شناخت شان کم است.

دیدگاه‌ها