کد خبر : 1729734 | 16 دی 1399 ساعت 20:41 | 9K بازدید | 1 دیدگاه

نیمه اول باید چند گل دیگر می‌خوردیم؛

تارتار: امیدِ مربی، تعویضی‌ها هستند

سرمربی پیکان می گوید که بازی آنها با نساجی دو نیمه کاملا متفاوت داشت و آنها در ابتدا غافلگیر شدند.

 تارتار: امیدِ مربی، تعویضی‌ها هستند

به گزارش "ورزش سه"، پیکان در یک بازی خانگی در حالی توانست به لطف گل دقیقه های پایانی فرزاد حاتمی از سد میهمان خود نساجی عبور کند که آنها در ابتدا با یک گل از حریف خود عقب افتادند.


تارتار سرمربی پیکان در مورد این بازی گفت: بازی دو نیمه متفاوت داشت. ما در نیمه اول غافلگیر شدیم. تیم حریف تاکتیک خیلی خوبی اتخاذ کرده بود. آنها تلاش کردند تا از فضای پشت مدافعان ما استفاده کند. با توجه به اینکه ما می خواستیم برنده بازی باشیم، جلو بازی می ‌کردیم که در نیمه نخست یک گل خوردیم و چند گل دیگر باید می‌ خوردیم. خیلی متزلزل بودیم و بین دو نیمه بچه ‌ها را توجیه کردیم.


وی افزود: فهمیدیم تیم حریف چگونه می خواهد به ما ضربه بزند. موقعیت خاصی به تیم حریف در نیمه دوم ندادیم و کاملاً بر بازی مسلط بودیم. دو گل زدیم و موقعیت‌های دیگری هم داشتیم. کاملاً بازی تحت کنترلمان بود و باید به بازیکنانم خسته نباشید بگویم و از تک تک آنها ممنونم.


سرمربی تیم پیکان درباره اینکه تعویض‌های خوب او باعث پیروزی تیمش شد و در دقایق مهمی به گل رسید، گفت: یک مربی در نیمه دوم امیدش به تعویضی ‌هایش است. در اصل این کار خوب من نبود، کار خوب بچه‌ هایی است که به زمین می‌ روند و بازیکنان باتجربه ‌ای هستند. 


او گفت: در تیم ما رقابت است و بچه‌ها را این را می‌ دانند که اسم‌ها بازی نمی ‌کنند و کیفیت بازیکنان در تمرین و مسابقات است که تعیین می ‌کند چه کسی بازی می‌ کند. من به‌عنوان مربی فقط عدالت را اجرا می‌ کنم و واقعاً در این دو بازی تعویضی‌ها خیلی خوب کار کردند.


تارتار خاطر نشان کرد: هر جا بودم گفته ‌ام پاداش بازیکنان تعویضی به اندازه بازیکنانی است که از ابتدا بازی می ‌کنند. به هیچ عنوان از اسم بازیکنان ذخیره استفاده نمی ‌کنم و هیچ وقت در تیم ‌مان ذخیره و فیکس نگفتم و حتی آنهایی که کمتر بازی می‌ کنند، به اندازه بازیکنانی که از ابتدا بازی می ‌کردند، پاداش می‌ گیرند. 


او در پایان گفت: باید از هیئت مدیره باشگاه و در رأس آنها آقای مقیمی مدیرعامل کارخانه تشکر کنم. آنها به قول خود عمل کردند و قبل از بازی، بازیکنان از نظر روحی شارژ شدند و این مسئله خیلی روی نتیجه تیم ما تأثیر داشت. امیدواریم همین روند را در آینده هم ادامه بدهیم.

دیدگاه‌ها