کد خبر : 1729739 | 16 دی 1399 ساعت 21:40 | 8.1K بازدید | 0 دیدگاه

دومین برد متوالی پیکان در «تارتار تایم»

دقیقه 80 تا 90 مسابقات پیکان را می توان زمانی برای مهدی تارتار دانست.

به گزارش "ورزش سه"، پیکان تهران امروز در چارچوب رقابت های هفته دهم لیگ برتر مقابل نساجی مازندران با نتیجه دو بر یک به پیروزی رسید. این برد در شرایطی به دست آمد که تعویض های مهدی تارتار و عملکرد این سرمربی نقش زیادی در برد داشت.


پیکان که در نیمه اول مقابل نساجی عملکرد خوبی نداشت و یک گل هم دریافت کرد، در نیمه دوم با تغییراتی که مهدی تارتار در ترکیب تیمش ایجاد کرد، سراپا حمله شد و با کامبکی تماشایی دو بر یک به برد رسید تا جمع امتیازاتش را به عدد 16 برساند.

 

 

1559914

 


یکی از نکات قابل توجه در دومین برد متوالی پیکان گلزنی این تیم توسط فرزاد حاتمی به عنوان یک بازیکن تعویضی مابین دقایق 80 تا 90 بود. پیکانی ها که در بازی گذشته با نفت مسجدسلیمان در دقیقه 81 توسط فرزاد حاتمی به گل برتری رسیده بودند، امروز هم در دقیقه 83 توسط این مهاجم باتجربه گل برتری را زدند و 3 امتیاز دیگر را به دست آوردند.


به نوعی می توان 10 دقیقه پایانی مسابقات پیکان را به نام مهدی تارتار دانست و اصطلاحا آن را «تارتار تایم» نامید. دقایقی که با تعویض های تارتار پیکان در دو مسابقه به دو برد متوالی رسیده و در جدول رده بندی صعود قابل توجهی داشته است. حالا خودروسازان فقط 2 امتیاز با صدرجدول فاصله دارند و در رده چهارم قرار گرفته اند.

دیدگاه‌ها