کد خبر : 1729756 | 17 دی 1399 ساعت 00:07 | 17.3K بازدید | 0 دیدگاه

حسرت بزرگ نساجی در دقیقه 85 (عکس)

نساجی بازی برده مقابل پیکان را با شکست به پایان رساند.

به گزارش ورزش سه؛ نساجی لیگ بیستم را با کسب پیروزی پرگل مقابل آلومینیوم و تساوی مقابل تراکتور آغاز کرد. این یک شروع خوب برای نماینده قائمشهر بود. این تیم بعد از شکست مقابل سایپا یک برد و یک مساوی مقابل نفت مسجد سلیمان و پرسپولیس کسب کرد اما در ادامه تنها شکست بود که مقابل نتایج نساجی ثبت شد.

 

این تیم پیش از تقابل هفته دهم مقابل پیکان، در سه دیدار اخیر خود شکست خورده بود تا در هشت هفته چهار شکست را تجربه کند. به جز شکست  4 بر صفر هفته ششم مقابل سپاهان، شاگردان فاضلی با حداقل فاصله و نتایج مشابه یک بر صفر مقابل رقیبان خود شکست خورده بود.

 

 

1559927

 

 

در بازی با پیکان بعد از سه هفته، نساجی موفق به زدن گل شد. این یک اتفاق امیدوار کننده بود چرا که نساجی تا پیش از این بازی، هر بار که گل زده بود نباخته بود. گل دقیقه 7 کریم اسلامی اما در دقیقه 57 پاسخ داده شد و در واپسین دقایق بازی گل دوم هم برای پیکان به ثبت رسید تا چهارمین شکست متوالی نساجی رقم بخورد.

 

نساجی بعد از دریافت گل دوم، موفق به باز کردن دروازه پیکان شد اما داور مسابقه پیش از این اتفاق خطای بازیکن نساجی را گرفته بود تا این گل مردود اعلام شود. در پنجمین دقیقه از وقت های اضافه هم فرصت گلزنی فوق‌العاده نساجی در موقعیت تک به تک هدر رفت و معین عباسیان با تکل عالی اجازه نداد دروازه تیمش برای دومین بار باز شود. به این ترتیب هفته دهم هم برای نساجی به جز حسرت و افسوس چیز دیگری نداشت و قائمشهری ها که به شدت هم از عملکرد داور ناراضی بودند، هشت امتیازی مانده و در رده چهاردهم قرار گرفتند.

 

1559928

 

1559929

 

 

دیدگاه‌ها