کد خبر : 1729805 | 17 دی 1399 ساعت 11:08 | 36.6K بازدید | 2 دیدگاه

کومان تایید کرد؛ هافبک جوان در حال ترک بارسا

رونالد کومان سرمربی بارسلونا تایید کرد کارلس آلنیا هافبک این تیم در آستانه ترک نوکمپ قرار دارد.

کومان تایید کرد؛ هافبک جوان در حال ترک بارسا

به گزارش "ورزش سه"، کارلس آلنیا ستاره جوان بارسلونا که از دست پرورده‌های آکادمی مشهور باشگاه، لاماسیا، است در فصل جاری نتوانست در ترکیب تیم اول بارسا خودش را ثابت کند و رونالد کومان سرمربی بارسا تایید کرد که او در حال ترک باشگاه است. گفته می شود آلنیا احتمالا در ماه ژانویه به تیمی دیگر منتقل شود.

 

1559987

 

آلنیا که بعد از درخشش در آکادمی لاماسیا به عنوان یکی از پدیده‌های احتمالی بارسا شناخته می شد در فصل جاری نتوانست نظر مثبت کومان را جلب کند و در این مدت تنها پنج بار به عنوان بازیکن فیکس از سوی او به میدان فرستاده شده است.

 

بهترین دوران آلنیا در بلوگرانا به فصل 2018-2019 برمی گشت که او برای این تیم 27 بار به میدان رفت و مورد توجه بسیاری از کارشناسان قرار گرفت. رسانه های کاتالان می گویند آلنیا به احتمال زیاد به صورت قرضی به تیمی دیگر واگذار خواهد شد.

 

کومان در آستانه دیدار امروز بارسا مقابل اتلتیک بیلبائو در پاسخ به سوال خبرنگاران در این باره گفت:" باشگاه به آلنیا اجازه داده که به دنبال ترک بارسا باشد. من چون هنوز این قضیه تمام نشده نمی توانم جزئیات را مطرح کنم ولی بعضی بازیکنها هستند که باشگاه تصمیم گیری درباره ماندن یا رفتن را به عهده خودشان می گذارد و کارلس آلنیا تصمیم گرفته که باشگاه را ترک کند".

 

 

 

 

دیدگاه‌ها