کد خبر : 1729820 | 17 دی 1399 ساعت 12:39 | 8.4K بازدید | 0 دیدگاه

امسال هیچ مسابقه‌ای ساده نیست 

آوخ: پیراهن درآوردم چون فشار خیلی زیاد بود

مهاجم مس رفسنجان که به عنوان بازیکن تعویضی وارد میدان شد با گلزنی شادی را به تیمش برگرداند چرا که تساوی در زمین فولادی‌ها دست کمی از برد ندارد.

آوخ: پیراهن درآوردم چون فشار خیلی زیاد بود 

به گزارش ورزش سه ؛ مس فسنجان در دیدار بیرون از خانه با فولاد خوزستان توانست با کسب یک امتیاز اهواز را ترک کند .مهرداد آوخ  در این خصوص به خبرنگار ما می‌گوید: ما شناخت خیلی خوبی از تیم فولاد داشتیم و کاملا همان چیزی که آنالیز کرده بودیم را در جریان بازی هم پیاده کردیم . خیلی خوب می دانستیم  فولاد  یکی از پر مهره  ترین و پر ستاره ترین تیم های لیگ است اما توانستیم آن ها را  متوقف کنیم . در اوایل بازی مهرداد رضایی یک شوت خیلی قشنگ زد که به تیر دروازه فولاد خورد و تیم حریف موقعیت آنچنانی نداشت و  موفق شدیم نیمه اول را بدون گل تمام کنیم.  روی یک غافلگیری یک گل باورنکردنی خوردیم  و این موضوع در بازی های قبلی  برای ما تکرار شد در مقابل تیم‌هایی مثل سپاهان و تراکتور ما تیم سر تر بودیم و مسلط بودیم اما در یک لحظه و یک غفلت گل خوردیم . در بازی با فولاد هم شیمبا که همه می دانند یک مهاجم فرصت طلب  است  گل زد ولی ما باز هم نا امید نشدیم و می‌دانستیم اگر طبق برنامه‌ریزی مان پیش برویم در واقع می توانیم نتیجه را برگردانیم .


آوخ  که  تعویض طلایی تیمش لقب گرفت و با ورودش به زمین و گلزنی ناجی مس رفسنجان در فولاد آرنا شد در این خصوص ادامه داد: مدل تیم ما به این شکل است که چه بازیکنان روی نیمکت و چه بازیکنانی که به زمین می‌روند با همدیگر هیچ فرقی ندارند ما یک تیم هستیم و کادرفنی هر چه صلاح بداند همان می شود . من امسال هم فیکس بازی کردم و هم ذخیره بودم و مطمئن بودم وقتی وارد زمین می شوم می توانم بهترین عملکردم را داشته باشم مثل بچه‌هایی که دیروز یار تعویضی بودند و خوب کار کردند مثل علی ارجمندیان که پاس گل داد ولی اینکه ما به گل رسیدیم زحمت کل تیم بود ولی من خیلی خوشحال هستم که این اتفاق در آخر به نام من رقم خورد.

 

1559732


این بازیکن که بعد از گلزنی پیراهنش را درآورد و به طرز عجیبی شادی کرد در این خصوص ادامه داد: عطشم برای گلزنی خیلی زیاد بود و چند هفته منتظر یک فرصت بودم که بتوانم گل بزنم البته بازی کرده بودم اما چنین فرصتی به این خوبی برایم پیش نیامده بود و فشاری روی خودم می آوردم که حتماً باید گل بزنم شاید در آن لحظه  درآوردن پیراهن و اخطار گرفتن کار منطقی ای نبود  ولی فشار بازی خیلی زیاد بود اما در دقیقه ۹۳ یک امتیاز ارزشمند مقابل فولاد گرفتیم و وقتی دیدم همه حتی کسانی که بیرون زمین بودند به خوشحالی پرداختند من هم آنگونه شادی کردم و  یک کارت زرد را به جان خریدم.


وی در خصوص دیدار پیش رو با ماشین سازی نظرش را اینگونه بیان کرد: ما بازی به بازی پیش می رویم و فکر می‌کنم ماشین‌سازی یکی از سخت‌ترین بازی های ما است . بازی با فولاد را فراموش می‌کنیم و تمام تمرکزمان بر روی  بازی با ماشین سازی است ‌. شاید ماشین سازی  امتیازات کمی گرفته باشد اما در خیلی بازی ها در آخرین دقایق گل خورده .است  در لیگ برتر ما هیچ حریف ساده ای نداریم. ما باید با همه تمرکزمان وارد زمین شویم. بازی در خانه ما است و اگر  سه امتیاز را بگیریم می توانیم  تا وسط جدول جایی که استحقاقش را داریم تیممان را بالا بکشیم. مس رفسنجان  فوتبالی را ارائه می‌دهد که همه از آن تعریف می‌کنند. ما مطمئنا به هدفی که داریم میرسیم.
آوخ در پایان افزود: از تمام عوامل تیم تشکر می کنم مطمئنم در کنار همدیگر یک فصل خیلی خوب را رقم خواهیم زد و همه خیلی زود متوجه می‌شوند که مس رفسنجان چه تیم بزرگی است .

دیدگاه‌ها