کد خبر : 1729829 | 17 دی 1399 ساعت 13:00 | 6.4K بازدید | 0 دیدگاه

بعد از فینال لیگ ترکیب آسیایی را انتخاب می کنیم

برخواه: به المپیکی شدن سهراب مرادی امیدوارم

سرمربی تیم ملی وزنه برداری امیدوار است با اردوهای پیش رو شرایط برای کسب سهمیه ایده آل شود .

برخواه: به المپیکی شدن سهراب مرادی امیدوارم

به گزارش "ورزش سه"، تیم ملی وزنه برداری که همواره جزو تیم های پرامید ایران برای کسب مدال در المپیک بوده، فعلا وضعیت مشخصی برای المپیک توکیو ندارد؛ اگرچه شانس کسب دو سهمیه بالاست. 


محمدحسین برخواه که برای مرحله دوم اردوی تیم ملی هم از 13 وزنه بردار دعوت کرده، در خصوص اینکه چه برنامه ای برای مسابقات قهرمانی آسیا و گزینشی المپیک دارد به خبرنگار "ورزش سه"  گفت: آخر هفته اردوی ما شروع می شود و به مدت 5 هفته در شهر اهواز اردو داریم بعد از آن هم مسابقات فینال لیگ برگزار می شود و ما ترکیب تیم را برای مسابقات آسیایی انتخاب می کنیم. اردوی آخرمان هم از نیمه اسفندماه تا آخر فروردین برگزار می شود. امیدوارم در این مسابقات بچه ها به نوعی کار کنند که سهمیه ای که مد نظرمان است را بگیریم.


او در خصوص اینکه آیا نگرانی بابت کسب دو سهمیه برای ایران وجود دارد یا خیر؟ ادامه داد: در اوزان بالا علی داودی و علی هاشمی امتیازاتی که گرفتند مشکلی برای کسب سهمیه ندارند ولی اگر ما بخواهیم در وزن 96 کیلو سهمیه بگیریم سهراب مرادی یک مقدار کار سختی دارد ولی با توجه به انگیزه و پشتکاری که خودش دارد امیدوار هستیم که بتوانیم در 96 کیلوهم سهمیه بگیریم.


سرمربی وزنه برداری بزرگسالان در خصوص وضعیت سهراب مرادی که مدتها با مصدومیت دست و پنجه نرم می کرد و آیا می تواند رکورد خودش را بزند یا خیر گفت: در اردوی قبلی که وضعیت نسبتا خوبی داشت. امیدوار هستیم که در اردوی اهواز هم به همان شکل روند رو به جلو را دنبال کند و به وضعیت مناسبی برسد تا بتواند سهمیه کسب کند.


وی در خصوص اینکه چه اندازه می توانیم به موفقیت وزنه برداری در المپیک امیدوار باشیم عنوان کرد:ماهر آنچه که در توانمان هست می گذاریم و تمام تلاشمان را می کنیم تا بتوانیم آنچه که در وظیفه مان هست را انجام دهیم.

دیدگاه‌ها