کد خبر : 1729840 | 17 دی 1399 ساعت 13:26 | 12.2K بازدید | 6 دیدگاه

شجاعی واقعا خاص است

تیکدری: از دست شهاب گردان ناراحتم که توپم را گرفت

مهدی تیکدری می‌گوید مسعود شجاعی بازیکن -مربی تراکتور یک آدم خاص است و کار کردن با او لذت دارد.

تیکدری: از دست شهاب گردان ناراحتم که توپم را گرفت

به گزارش "ورزش سه"، بازیکن کرمانی تراکتور  در خصوص پیروزی مقابل ذوب آهن به خبرنگار ما گفت:  در رابطه با بازی ذوب آهن باید بگویم  خدارا شکر بازی خیلی خوبی بود هم قسم شده بودیم که سه امتیاز را بگیریم.می‌توانستیم‌ در نیمه اول به گل‌های بیشتری برسیم که متاسفانه نشد و در ادامه  روی غافلگیری  گل خوردیم و خدا را شکر توانستیم خیلی زود به بازی برگردیم وسه امتیاز مهم وحیاتی این بازی را  بگیریم.


این بازیکن در خصوص موقعیت صد در صد گلی که در اوایل بازی از دست داد اضافه کرد : با کمی دقت بیشتر و تصمیم بهتر میتوانستم گل بزنم که فکر میکنم آقا گردان گلر حریف هم  خیلی خوب‌ واکنش نشان داد و از این بابت از او ناراحتم! البته او حریف محمد نشد.عباس زاده یک گلزن مادر زاد است  و  واقعا امثال او در فوتبال ایران بسیار کم اند.


او در خصوص کار با مسعود شجاعی که این روزها هم سرمربیگری می کند هم بازی ادامه داد : کار درکنار آقا مسعود واقعا خاص است  مردی که ازهمه لحاظ چه فنی چه شخصیتی فوق العاده است ونیاز به تعریف من ندارد و  ثابت شده است.


تیکدری در پایان هم گفت : انتخاب تراکتور  به عنوان محبوب ترین تیم ایران را به همه مردم و هواداران  بی نظیرمان تبریک می گویم و  دست تک تکشان را می بوسم امیدوارم بتوانیم‌ در پایان فصل سربلندشان کنیم .

دیدگاه‌ها