کد خبر : 1729862 | 17 دی 1399 ساعت 14:45 | 66.9K بازدید | 3 دیدگاه

از ٩۶ تا ٩٩؛ دومین برخورد شایان و میلاد (عکس)

روز گذشته شایان مصلح بازیکن سابق پرسپولیس، برخورد سنگینی با میلاد سرلک بازیکن سابق سپاهان داشت که یادآور مصاف پرسپولیس و سپاهان در سال 96 و انتقال هافبک طلایی پوشان به بیمارستان شد.

از ٩۶ تا ٩٩؛ دومین برخورد شایان و میلاد (عکس)

 

به گزارش "ورزش سه"، دیدار شب گذشته پرسپولیس و سپاهان پر بود از برخوردهای فیزیکی سنگین که گزارشی نیز در رابطه با همین برخوردها و عکس‌های آن در سایت ورزش سه منتشر شد.


یکی از این برخوردها، در اثر پرش بلند شایان مصلح روی سر میلاد سرلک ایجاد شد؛ زمانی که بازیکن تعویضی سپاهان که به جای امید نورافکن وارد زمین شد، بالاتر از هافبک پرسپولیس به هوا پرید و موجب آسیب دیدگی شماره 10 سرخپوشان پایتخت شد؛ برخوردی که البته برای میلاد سرلک مصدومیت جدی‌ای ایجاد نکرد و او پس از دقایقی به کار خود ادامه داد.


پس از این صحنه برخی از کاربران فضای مجازی شروع به فحاشی به بازیکن سابق پرسپولیس کرده‌اند، که با این تیم تا فینال آسیا نیز رفت و خاطرات خوشی از او در ذهن هواداران واقعی پرسپولیس، به خصوص در دیدار لیگ قهرمانان آسیا برابر الاهلی عربستان به جا مانده است.

 

1560079

 

1560080

 

1560078

 

1559976

 

1560082

 

1559976

 

1560081

شایان مصلح که عمدی در این دو اتفاق فوتبالی نداشته است، از توهین‌هایی که به او از سوی برخی هواداران تیم سابقش انجام شده، ناراحت است و در همین زمینه این متن را در صفحه تلگرام خود به همراه فیلم هر دو صحنه منتشر کرده است.

 


این البته اولین بار نبود که یک حرکت از شایان مصلح در جریان مسابقه سبب مصدومیت میلاد سرلک شده است؛ او پیش تر و در سال 1396 که پرسپولیس با برانکو به کار خود در لیگ برتر ادامه می داد و البته سپاهان روزهای خوشی را تجربه نمی کرد، روی ارسال پاسی که داشت، موجب مصدومیت شدید میلاد سرلک هافبک جوان آن سال های تیم فوتبال سپاهان شد و توپ او در اثر برخورد به سر میلاد سرلک سبب بیهوش شدن این بازیکن و انتقال او به بیمارستان شد؛ مصدومیتی که خیلی جدی تر از برخورد شب گذشته دو بازیکن پرسپولیس و سپاهان شد و شماره 10 فعلی پرسپولیس حتی تا چند ساعت با مشکل فراموشی روبرو شده بود.


جالب اینکه روی برخورد اول که اصلا برخوردی میان دو بازیکن انجام نشد که داور بخواهد خطا اعلام کند و در برخورد دوم هم که شایان بالاتر از میلاد برای زدن ضربه سر به هوا پرید، اشکان خورشیدی در چند قدیمی صحنه بود و ادامه بازی داد.

دیدگاه‌ها