کد خبر : 1729968 | 18 دی 1399 ساعت 01:08 | 25.2K بازدید | 3 دیدگاه

یونایتد 0 - 2 سیتی؛ پپ، حریف مورینیو در فینال جام اتحادیه

منچسترسیتی با برتری 0-2 برابر یونایتد راهی فینال جام اتحادیه شد.

یونایتد 0 - 2 سیتی؛ پپ، حریف مورینیو در فینال جام اتحادیه

به گزارش " ورزش سه"، سیتی در شبی که مالک توپ و میدان بود و اجازه موقعیت سازی چندانی به یونایتد نداد، با دو گل به برتری رسید تا حریف ژوزه مورینیو و تاتنهام در فینال رقابت های جام اتحادیه شود. همچنین یونایتد که در هفته های اخیر در لیگ برتر فوق العاده کار کرده، امشب نتوانست برابر سیتی نمایش خوبی ارائه دهد.

 

یونایتد بازی را بهتر آغاز کرد و در دقیقه هفت و با ضربه محکم اسکات مک تومینای از فاصله ای قابل توجه می توانست به گل اول دست یابد، اما ضربه او با مهار استفن همراه شد.

 

1560273

 

دقایقی بعد این بار کوین دی بروین، ستاره بلژیکی سیتی تا آستانه گلزنی پیش رفت، اما ضربه محکم او از مسافتی دور به دیرک دروازه برخورد کرد و تبدیل به گل نشد.

 

در دقیقه 25 این مارکوس راشفورد بود که با گذر از سد زینچنکو و با ضربه ای تماشایی فرصت خوبی برای باز کردن دروازه سیتی داشت، اما توپ در مقابل دروازه به روبن دیاس برخورد کرد.

 

در اواخر نیمه اول اسکات مک تومینای پشت محوطه سیتی صاحب فرصت شده و اقدام به ضربه زدن کرد، اما شوت با اختلاف کمی به بیرون رفت و در نهایت دو تیم با قبول تساوی بدون گل راهی رختکن شدند.

 

اما سیتی نیمه دوم را هجومی شروع کرد و در دقیقه 50 به گل اول دست یافت. روی ارسال فیل فودن از روی یک موقعیت ایستگاهی از سمت چپ، جان استونز در دهانه دروازه و با یک ضربه تمام کننده موفق شد گل اول سیتی را به ثمر برساند.

 

1560272

 

1560271

 

دقایقی بعد ژائو کانسلو خودش حرکت کرده و در گوشه محوطه جریمه یونایتد صاحب فرصت شد، اما ضربه محکم این مدافع پرتغالی با اختلاف کمی از بالای دروازه یونایتد به بیرون رفت.

 

در دقیقه 57 این بار ایلگای گوندوغان بود که با پاس خود رحیم استرلینگ را در مرکز محوطه یونایتد صاحب موقعیت گلزنی کرد، اما ضربه او با مهار تماشایی دین هندرسون همراه شد.

 

دقایقی بعد و روی سهل انگاری بازیکنان یونایتد این ریاض محرز بود که با نفوذ درون محوطه در آستانه گلزنی بود، اما ضربه او ر دین هندرسون به زیبایی مهار کرد.

 

اما در دقیقه 83 سیتی به گل دوم هم دست یافت. روی ارسال کرنر دی بروین و دفع مدافعان یونایتد، توپ در پشت محوطه به فرناندینیو رسید و او با ضربه ای زمینی موفق شد دروازه یونایتد را باز کند. در ادامه جریان بازی ارام دنبال شد و در نهایت سیتی با برتری 0-2 به فینال راه یافت.

دیدگاه‌ها