کد خبر : 1729987 | 18 دی 1399 ساعت 09:37 | 18.8K بازدید | 0 دیدگاه

سولسشر: سیتی احتمالا بهترین تیم انگلیس است

اوله گونار سولسشر، سرمربی منچستریونایتد اعتراف کرد تیمش مقابل سیتی خیلی آماده نبوده است.

سولسشر: سیتی احتمالا بهترین تیم انگلیس است

به گزارش "ورزش سه"، شیاطین سرخ در شرایطی در نیمه نهایی با دو گل مغلوب سیتی شد که قادر به خلق موقعیت های چندانی در جریان مسابقه نشد. این چهارمین شکست متوالی تیم اوله گونار سولسشر در نیمه نهایی رقابت های مختلف بود و این سرمربی نروژی مدعی شد منچسترسیتی احتمالا در حال حاضر آماده ترین تیم فوتبال انگلیس محسوب می شود.

 

1560317

 

اوله گونار سولسشر گفت: "ما موفق به خلق موقعیت های فراوانی روی دروازه حریف نشدیم و البته این اتفاق در مورد منچسترسیتی نیز رخ داد و آنها نیز فرصت چندانی نداشتند. در این دیدار مانند چند بازی اخیر زیرک و باهوش نبودیم و به اندازه کافی در میدان خوب ظاهر نشدیم.

 

ما در برابر تیم خوب و آماده منچسترسیتی بازی کردیم. آنها نمایش خوبی ارائه دادند، وقتی سیتی با این کیفیت بازی می کند شما باید خیلی خوب باشید تا آنها را شکست دهید. این تنها نقطه ضعف و کمبود ما در این مسابقه بود.

 

ما به آن مرز آمادگی مورد نظر در حال نزدیک تر شدن هستیم. این نسخه بسیار بهتری از یونایتد نسبت به یک سال در نیمه نهایی قبلی بود. باخت در چهار نیمه نهایی متوالی مسئله ای روانی نیست. بعضی اوقات در نیمه نهایی با تیم های خوبی روبرو می شوید. به عنوان مثال ما امسال در نیمه نهایی جام اتحادیه برابر منچسترسیتی بازی کردیم که در حال حاضر آنها احتمالا بهترین تیم انگلیس هستند."

دیدگاه‌ها