کد خبر : 1729989 | 18 دی 1399 ساعت 09:47 | 10.6K بازدید | 0 دیدگاه

گواردیولا: فعلا به تاتنهام فکر نمی کنیم

پپ گواردیولا، سرمربی منچسترسیتی تاکید کرد تیمش در بهترین شرایط در فینال جام اتحادیه حاضر خواهد شد.

گواردیولا: فعلا به تاتنهام فکر نمی کنیم


به گزارش "ورزش سه"، سیتی از زمان استخدام پپ گواردیولا در چهار فصل اخیر به فینال جام اتحادیه رسیده و آنها این بار نیز با برتری 0-2 مقابل یونایتد به این مهم دست یافتند. پپ گواردیولا در پایان بازی به تمجید از این دستاورد تیمش پرداخته و این پیروزی را به کالین بل، اسطوره فقید سیتی که به تازگی فوت کرد تقدیم کرد.

 

1556117

 

پپ گواردیولا گفت: "وقتی منچسترسیتی از آمادگی ذهنی لازم برای رسیدن به موفقیت برخوردار باشد به دستاوردهای فوق العاده ای می رسد. من نیز می دانم که ارزش جام اتحادیه مانند لیگ قهرمانان نیست، اما چهار بار متوالی رسیدن به فینال فوق العاده است و من از کیفیت این تیم واقعا تحت تاثیر قرار گرفته ام.

 

در حال حاضر همه چیز معطوف به داشتن ثبات است. ما پیش فصل مناسبی نداشتیم و به همین دلیل به کمی وقت نیاز داریم، اما فکر می کنم در حال حاضر در شرایط خوبی قرار داریم. قرار نیست مسابقه فینال هفته بعد برگزار شود و به وقتش زمان آن دیدار نیز فرا خواهد رسید. ما در بهترین شرایط ممکن خواهیم بود، تاتنهام یک تیم بزرگ است، اما در حال حاضر ما به آن مسابقه فکر نمی کنیم."

 

کالین بل، اسطوره باشگاه منچسترسیتی در این هفته و در سن 74 سالگی درگذشت. پپ گواردیولا در این رابطه گفت: "این پیروزی را به کالین بل و خانواده اش تقدیم می کنیم، او کمک کرد تا این باشگاه ساخته شود. برتری مقابل یونایتد آنهم در دیداری خارج از خانه دستاوردی فوق العاده است و این پیروزی به کالین بل تعلق دارد."

دیدگاه‌ها