کد خبر : 1729991 | 18 دی 1399 ساعت 10:28 | 17.3K بازدید | 0 دیدگاه

پوچتینو: ناامیدم، PSG باید همیشه پیروز شود

مائوریسیو پوچتینو، سرمربی جدید پاری سن ژرمن خواستار پیشرفت تیمش است.

پوچتینو: ناامیدم، PSG باید همیشه پیروز شود

به گزارش "ورزش سه"، پاری سن ژرمن دیشب در اولین بازی خود تحت هدایت مائوریسیو پوچتینو در خانه سنت اتین به میدان رفته و در نهایت به نتیجه ای بهتر از تساوی 1-1 دست نیافت. سرمربی جوان و آرژانتینی در پایان بازی از این نتیجه ابراز ناامیدی کرده و مدعی شد پاری سن ژرمن در روزهای پیش رو نیاز به پیشرفت دارد. البته مائوریسیو پوچتینو کمتر از یک هفته است هدایت پی اس جی را بر عهده گرفته است.

 

1560299

 

مائوریسیو پوچتینو گفت: "البته که بابت تساوی مقابل سنت اتین کمی ناامید هستیم، زیرا ما پاری سن ژرمن هستیم و بنابراین باید در تمامی بازی های خود برنده شویم. اما تنها سه روز از حضور من در تمرینات تیم گذشته و ما فرصت کمی برای آماده سازی داشتیم. کارهای زیادی پیش رویمان وجود دارد و باید موارد زیادی را بهبود ببخشیم. این نتیجه ای نیست که ما به دنبالش بودیم، اما بی تردید سنت اتین لیاقت این نتیجه را داشته است.

 

ما باید خیلی پیشرفت کنیم. ما سعی کردیم کارهای جدیدی را تمرین کرده و در میدان پیاده کنیم، اما در کل خوشحالم که بازیکنان سعی کردند این تاکتیک ها را به کار ببرند. من از تلاش و نگرش تیمی خوشحالم. ما باید هنگام در اختیار داشتن توپ بهتر از این ظاهر شده و پیشرفت کنیم. شرایط مثبت است، اما موارد زیادی برای بهبود وجود دارد."

دیدگاه‌ها