کد خبر : 1730001 | 18 دی 1399 ساعت 11:03 | 13.6K بازدید | 0 دیدگاه

پل پوگبا: اولین بار نبود مغلوب سیتی شدیم!

پل پوگبا، ستاره فرانسوی یونایتد از شکست مقابل سیتی ابراز ناامیدی کرد.

پل پوگبا: اولین بار نبود مغلوب سیتی شدیم!

به گزارش "ورزش سه"، منچستریونایتد که در هفته های اخیر در لیگ برتر نتایج درخشانی گرفته بود، دیشب و در خانه برابر سیتی در نیمه نهایی جام اتحادیه حذف شده و با این رقابت ها وداع کرد. پل پوگبا در پایان این دیدار ابراز امیدواری کرد یونایتد از این شکست درس گرفته و در رقابت های پیش رو بهتر عمل کند.

 

پل پوگبا گفت: البته که از این شکست ناامید هستیم. ما از رقم خوردن این باخت در خانه و دریافت دو گل از روی ضربات ایستگاهی ناراحت و ناامید شده ایم. امروز ما دوباره برابر سیتی مغلوب شدیم و این اولین بار نبود که چنین اتفاقی رخ داده است.

 

1560329

 

قبول چنین شکست هایی برای ما بسیار آزاردهنده است، زیرا در پایان این رقابت ها می توانستیم فاتح یک جام شویم و بی تردید باید در آینده بهتر عمل کنیم. در چنین دیدارهایی همیشه جزئیات تعیین کننده نتیجه است و به عنوان مثال ما به علت ضعف در ضربات ایستگاهی مقابل حریف مغلوب شدیم. ما باید از این شکست درس های زیادی بگیریم. باید از این باخت گذشته و بدانیم که بازی های بزرگی در پیش داریم. بعد از این شکست حالا باید دوباره به سمت جلو حرکت کنیم.

 

یک هفته فرصت ناامیدی نداریم، زیرا می دانیم اکنون در وضعیت خوبی هستیم. پذیرش این شکست دشوار است، اما باید از این بازی ها درس می گیریم و امیدوارم این باخت که به ما کمک کند تا در بازی های بعدی بهتر شده و نتایج خوبی بگیریم."

دیدگاه‌ها