کد خبر : 1730005 | 18 دی 1399 ساعت 11:33 | 33K بازدید | 0 دیدگاه

مارسلینو:

گفتم ای کاش لیونل مسی در اوج نباشد

مارسلینو، سرمربی بیلبائو مدعی شد لیونل مسی سرنوشت دیدار تیمش مقابل بارسلونا را رقم زده است.

گفتم ای کاش لیونل مسی در اوج نباشد

به گزارش "ورزش سه"، بارسلونا دیشب و بعد از مدت ها در استادیوم سن مامس موفق به کسب پیروزی برابر بیلبائو شد و لیونل مسی با به ثمر رساندن دو گل مرد اول تیمش در جریان کسب این سه امتیاز مهم لقب گرفت. مارسلینو، سرمربی جدید بیلبائو که همین چند روز پیش سکان هدایت این تیم را بر عهده گرفته، به تمجید از کاپیتان 33 ساله بارسلونا پرداخته و البته مدعی شد بیلبائو در 20 دقیقه ابتدایی نمایش مدنظر او را در میدان پیاده کرده است.

 

1560287

 

مارسلینو گفت: "در 20 دقیقه ابتدایی همان تیمی بودیم که می خواستیم باشیم، یک تیم سریع، چابک و با قدرت ترکیبی بالا، تشنه گلزنی و قدرتمند در امور دفاعی. در 20 دقیقه ابتدایی بیلبائو را تیمی دیدم که به دنبال تلاش و گلزنی مقابل بارسلونا بود. این یعنی بازیکنانم هدف داشته و به دنبال پیشرفت هستند. البته باید در خط دفاعی دقیق تر و قاطعانه تر عمل کنیم.

 

پیش از بازی با خودم فکر می کردم ای کاش حالا که دوباره به عرصه مربیگری بازگشته ام، لیونل مسی مانند گذشته در اوج آمادگی و بالاترین سطح قرار نداشته باشد، اما اینگونه نبود و مسی باز هم نمایش درخشانی ارائه داد. مسی سرنوشت مسابقه را رقم زد، شاید در بعضی از لحظات بازی می توانستیم برای جلوگیری از او کاری بیشتر انجام دهیم، اما مسی تاثیرگذارترین بازیکن این دیدار بود."

دیدگاه‌ها