کد خبر : 1730006 | 18 دی 1399 ساعت 11:31 | 16.9K بازدید | 0 دیدگاه

جان استونز؛

حاضرم در هر پستی برای سیتی بازی کنم

جان استونز، مدافع منچسترسیتی پس از گلزنی در بازی حساس دیشب تیمش برابر منچستریونایتد مدعی شد که بازی‌های بزرگ می‌درخشد.

حاضرم در هر پستی برای سیتی بازی کنم

به گزارش "ورزش سه"، در دربی حساس دیشب بین منچستریونایتد و منچستر سیتی، جان استونز مدافع سیتی توانست پس از سه سال حضور در این تیم برای اولین بار برای سیتیزن‌ها گلزنی کند. پس از اینکه گل سرنوشت‌ساز استونز توانست به سیتیزن‌ها کمک کند تا به فینال جام اتحادیه برسند، این بازیکن گفت که در بازی‌های حساس شکوفا می‌شود.

 

سیتی در بازی نیمه نهایی روز چهارشنبه در اولدترافورد رقیب همشهری خود را با نتیجه 2-0 شکست داد و استونز در دقیقه 50 دروازه حریف را باز کرد و اولین گل این تیم را به ثمر رساند. این اولین گل مدافع سیتی از زمان گلزنی وی مقابل ناپولی در2017 بود و با این گل طلسم 1162روز گل نزدن را شکست. فرناندینیو تنها هفت دقیقه مانده به سوت پایان دومین گل سیتی را وارد دروازه یونایتد کرد تا خیال سیتیزن‌ها از رسیدن به فینال در برابر تاتنهام راحت شود.

 

1560272

 

جان استونز که این فصل دوباره به اوج بازگشته درباره عملکرد خوب خود گفت: "من فقط سخت کار و سعی می‌کنم تا جایی که ممکن است بازی کنم. می‌خواهم تا جایی که ممکن است همه‌جوره در خدمت تیم باشم و در هر پستی بازی کنم، با خودم صادق بوده و ببینم چه کارهایی می‌توانم انجام دهم و کجا باید بهتر شوم."

 

جان استونز درباره گلی که به ثمر رساند اضافه کرد: "من فقط داشتم سعی می‌کردم توپ را دنبال کنم. بازی کردن در این بازی‌های بزرگ چیزی است که باعث شکوفایی و رشد من می‌شود و فقط می‌خواهم که خوب بازی کنم."

 

سیتی با این نمایش عالی به آمار خوب خود در هفته‌های اخیر افزود و برد برابر منچستریونایتد، پنجمین پیروزی پیاپی آنها در تمام رقابت‌ها بود.

دیدگاه‌ها