کد خبر : 1730018 | 18 دی 1399 ساعت 12:46 | 15.4K بازدید | 0 دیدگاه

پدری:

بارسلونا برای قهرمانی در لالیگا مبارزه می کند

پدری گونزالس، هافبک جوان بارسلونا هنوز به قهرمانی این تیم در لالیگا امیدوار است.

بارسلونا برای قهرمانی در لالیگا مبارزه می کند

به گزارش "ورزش سه"، پدری گونزالس بار دیگر توانست در بازی شب گذشته بارسا برابر اتلتیک بیلبائو درخشان ظاهر شود و با ضربه سر اولین گل بارسا را به ثمر برساند، همچنین سازنده گل دوم برای لیونل مسی باشد. پدری گونزالس پس از برد بارسا درباره گل خود گفت: "من هرگز در زندگی ام با سر گل نزده بودم. می‌دانستم که فرانکی دی یونگ سر توپ خواهد جنگید و اگر ریباندی در کار باشد، من آنجا در موقعیت خواهم بود. در نهایت توانستم گل بزنم.


ما می‌دانستیم که این بازی بسیار مهمی است و اتلتیک چشمش به سرعت ایناکی ویلیامز خواهد بود. طبیعی بود که وقتی آنها آنقدر زود به گل رسیدند، خودمان را ببازیم و عقب بکشیم. ما اما برعکسش را عمل کردیم. تیم خودش را جمع کرد و ورق را برگرداند و سه امتیاز را گرفت."

 

1560293

 

رابطه خوب پدری با مسی در زمین پایه‌گذار گل دوم بارسا شد. پدری در رابطه با پاس گلی که به مسی داد اضافه کرد: "مسی پشت سر من بود و مرا صدا زد. اگر او مرا از حرکتش باخبر نمی کرد، متوجه نمی شدم و طبعا نمی توانستم به او پاس بدهم. دیدم که دروازه‌بان بیرون آمد و پاس را دادم و به گل رسیدیم."

 

به رغم برد دیشب، بارسلونا همچنان هفت امتیاز از اتلتیکو مادرید، صدرنشین لالیگا که دو بازی کمتر انجام داده، عقب است.

 

پدری گونزالس اما همچنان امیدوار است و افزود: "لالیگا بسیار طولانی بوده و بروز هر اتفاقی ممکن است. ما همچنان برای قهرمانی تلاش می‌کنیم و می‌جنگیم."

دیدگاه‌ها