کد خبر : 1730030 | 18 دی 1399 ساعت 13:22 | 7.3K بازدید | 0 دیدگاه

بازگشت هافبک مصدوم آرسنال به تمرینات

توماس پارتی، مهره کلیدی آرسنال، پس از رفع مصدومیت به تمرینات این تیم بازگشت.

بازگشت هافبک مصدوم آرسنال به تمرینات

به گزارش "ورزش سه"، توماس پارتی که در تابستان از اتلتیکو مادرید به آرسنال آمد، پس از رهایی از مصدومیت و شرکت در تمرینات، از روز شنبه به جمع توپچی‌ها اضافه می‌شود. توماس پارتی می‌تواند در دور سوم رقابت‌های جام حذفی در نبرد برابر نیوکسل در روز شنبه در کنار دیگر هم‌تیمی‌های خود حضور داشته باشد.

 

1545201


هافبک آرسنال پس از مصدومیت از ناحیه کشاله ران، دیدارهای ماه گذشته این تیم را از دست داد. حالا توپچی‌ها اعلام کرده‌اند که این بازیکن به تمرینات تیم بازگشته و خیلی زود آماده حضور در زمین خواهد بود. آرسنال روز شنبه در چارچوب رقابت‌های جام حذفی در ورزشگاه امارات به مصاف نیوکسل خواهد رفت. این در حالی است که به نظر می‌رسد شاگردان آرتتا پس از شروع بد لیگ برتر در این فصل، بالاخره به فرم ایده‌‌آل خود رسیده‌اند. توپچی‌ها در سه بازی آخر خود پیروز شده‌اند و با اضافه شدن پارتی به جمعشان، بیش از پیش نیز تقویت خواهند شد.

 


میکل آرتتا، مربی آرسنال، پیش از این راجع به بازگشت پارتی به جمع تیم گفته بود بازگشت او مثل داشتن یک بازیکن جدید در استادیوم امارات است. آرتتا راجع به بازگشت پارتی اظهار داشت: "ما در ژانویه هستیم و فکر می‌کنم او دو بازی و نیم برای ما به زمین رفت. فقط همین. و او خرید اصلی ما بود. جای او واقعا خالی بود. پارتی با خود فاکتورهای کاملا متفاوتی را برای تیم به ارمغان می‌آورد. او بازیکنی است که استعداد فوق‌العاده‌ای دارد و در عین حال بازیکنی است که می‌تواند تیم را به شکلی که می‌خواهد تغییر دهد. اگر بتوانیم او را در کنار خود داشته باشیم عالی خواهد بود و من فکر می‌کنم او بتواند به تیم به شکل بسیار مثبتی کمک کند."

دیدگاه‌ها