کد خبر : 1730072 | 18 دی 1399 ساعت 17:37 | 18.8K بازدید | 0 دیدگاه

روی کین: برونو فرناندز را با کانتونا مقایسه نکنید

اسطوره یونایتد مقایسه بین برونو فرناندز با اریک کانتونا را غلط می داند.

روی کین: برونو فرناندز را با کانتونا مقایسه نکنید

به گزارش "ورزش سه"، برونو فرناندز ستاره پرتغالی منچستریونایتد در حال حاضر بیشترین تلاش خود را می‌کند تا پا جای پای اسطوره‌ی فرانسوی اولدترافورد، اریک کانتونا بگذارد.

او در 12 ماه نخست حضور خود در منچستریونایتد برای این تیم موهبتی بوده و گاه و بیگاه توانسته الهام‌بخش هم‌تیمی‌هایش باشد.
آمار فرناندز در 30 بازی اولش با شیاطین سرخ از اریک کانتونا بهتر است، این ستاره 26 ساله موفق شده در 33 گل منچستریونایتد نقش‌آفرینی کند.

 

 

1557549

 

 

این تلاش‌ها به شیاطین سرخ کمک کرده است تا در جمع چهار تیم برتر قرار بگیرند و برای اولین بار پس از هشت سال، برای کسب قهرمانی لیگ برتر مبارزه کنند، اما روی کین پس از شکست شب گذشته یونایتد برابر سیتی در نیمه نهایی جام اتحادیه گفت که بهتر است او با کانتونا مقایسه نشود.

 

 

1463669

 

 

کاپیتان ایرلندی سابق یونایتد به اسکای اسپورتس گفت:« در هفته های اخیر بارها شنیده ام که از برونو فرناندز ستایش شده و او را با اریک کانتونا مقایسه کرده اند. او بازیکن خوبی است اما کانتونا نیست.

برونو واقعا برابر سیتی کار خاصی نکرد ولی اریک کانتونا در هر بازی بزرگی خودش را نشان می داد. بازیکنان بزرگ در چنین بازی هایی است که خودشان را ثابت می کنند. کانتونا در هر موفقیت و جامی که یونایتد کسب می کرد، نقش مهم و اول را داشت.

یونایتد هنوز باید یکی دو بازیکن بزرگی دیگر را جذب کند و از لحاظ ذهنی نیز به درجه ای برسد که در یک نیمه نهایی جام اتحادیه بتواند از سد حریف خود بگذرد. کسب جام در فوتبال اصلا ساده نیست. یونایتد باید جام ببرد تا سولسشر از زیر فشار خارج شود.»

 

 

دیدگاه‌ها