کد خبر : 1730075 | 18 دی 1399 ساعت 17:50 | 52.8K بازدید | 0 دیدگاه

مدافع جدید نمی خریم

آب پاکی یورگن کلوپ روی دست لیورپولی ها

سرمربی آلمانی لیورپول در نشست خبری امروز خود احتمال جذب مدافع میانی جدید در انتقالات ژانویه را بعید دانست.

آب پاکی یورگن کلوپ روی دست لیورپولی ها

به گزارش "ورزش سه"، لیورپول در فصل جاری با بحران مصدومیت مدافعانش مواجه است. ویرژیل فن دایک و جو گومز دو مدافع میانی ثابت این تیم هفته هاست مصدومند و شاید به بازی های پایانی فصل برسند.  ژوئل ماتیپ نیز اخیر مصدوم شد و دو سه هفته دیگر باید به دور از میادین بماند.

 

 

1560439

 

 

در غیاب مدافعان اصلی، ریس ویلیامز و ناتان فیلیپس نتوانستند عملکرد چندان قابل قبولی داشته باشند و در بازی اخیر مقابل ساوتهمپتون یورگن کلوپ از جوردن هندرسون کنار فابینیو در خط دفاع استفاده کرد. تدبیری که چاره ساز نشد و لیورپول با یک گل باخت.

 

بسیاری معتقدند قرمزها باید در انتقالات ژانویه یک مدافع میانی جدید جذب کنند اما یورگن کلوپ در نشست خبری امروز خود چندان از این مهم استقبال نکرد.

کلوپ که در کنفرانس خبری بازی جام حذفی برابر استون ویلا شرکت کرده بود، گفت:« چنین احتمالی خیلی بعید است. نمی خواهم بگویم که ما قطعا مدافع میانی جدید جذب نخواهیم کرد ولی الان بعید می بدانم چنین اتفاقی رخ بدهد. شرایط اقتصادی باشگاه خوب نیست. شاید برخی باشگاه ها مشکل مالی نداشته باشند ولی ما سعی می کنیم در این زمینه باشگاه را درک کرده و مسئولیت پذیر باشیم.»

 

 

1560432

 

 

کلوپ ادامه داد:« نمی دانم در نقل و انتقالات چه رخ خواهد داد اما جذب یک مدافع برای یک مقطع کوتاه مدت واقعا چاره کار نیست. پس ما با شرایط کنار می آییم و همان کاری که تا الان انجام داده ایم را ادامه می دهیم. مقطع خوبی برای هیچکس در دنیا نیست و ما هم به عنوان یک باشگاه فوتبال، سعی می کنیم خودمان را با شرایط کنونی وفق بدهیم.»

 

 

دیدگاه‌ها