کد خبر : 1730095 | 18 دی 1399 ساعت 19:40 | 10.8K بازدید | 0 دیدگاه

کرونای انگلیسی بازی لیورپول را به تعویق می‌اندازد؟

باشگاه استون ویلا در میانه اوج‌گیری بحران کرونا در انگلیس مجموعه تمرینی خود را تعطیل کرد تا برگزاری دیدار فردای این تیم مقابل لیورپول در هاله‌ای از ابهام قرار بگیرد.

کرونای انگلیسی بازی لیورپول را به تعویق می‌اندازد؟

به گزارش "ورزش سه"، باشگاه استون ویلا اعلام کرد به دلیل افزایش قابل توجه موارد ابتلا به کرونا مجبور به تعطیلی مجموعه تمرینی خود شده است. این اقدام با توجه به اینکه ویلا طبق برنامه قرار است فردا به مصاف لیورپول برود برگزاری این مسابقه را در معرض تهدید قرار داده است.

 

1560455

 

رسانه‌های انگلیسی اعلام کردند استون ویلا در این باره مشغول مذاکره با اتحادیه فوتبال انگلیس و دیگر نهادهای مرتبط است.

 

استون ویلا با هدایت سرمربی اش دین اسمیت باید فردا جمعه در مرحله سوم جام حذفی انگلیس در خانه به مصاف لیورپول برود. اما حالا که این تیم نتوانسته آخرین جلسه تمرینی خود پیش از بازی با لیورپول را برگزار کند مشخص نیست سرانجام این بازی چه خواهد شد.

 

1560453

 

باشگاه استون ویلا در بیانیه ای که در وبسایت رسمی باشگاه منتشر شده نوشت:" باشگاه استون ویلا تایید می کند که مجموعه تمرینی بادی‌مور هیث را به دلیل افزایش ناگهانی موارد ابتلا به کرونا تعطیل کرده است. نتیجه تست کرونای تعداد قابل توجهی از بازیکنان و کادر فنی در روز دوشنبه تیم مثبت شده و آنها بلافاصله در قرنطینه قرار گرفتند. روز پنج شنبه تست دیگری گرفته شد که متاسفانه تعداد موارد کرونا مثبت باز هم افزایش یافت. به همین دلیل تصمیم گرفتیم در آستانه بازی فردا با لیورپول مجموعه تمرینی باشگاه را تعطیل کنیم".

 

 

 

 

دیدگاه‌ها