کد خبر : 1730189 | 19 دی 1399 ساعت 14:13 | 13.1K بازدید | 0 دیدگاه

مربی نفت: اراده کرده‌ایم سهمیه آسیا بگیریم

مربی صنعت نفت آبادان گفت: اراده داخلی اعم از بازیکنان، مربیان ،هواداران و هیئت مدیره باشگاه صنعت نفت آبادان بر کسب سهمیه این تیم در بازی های آسیایی است.

مربی نفت: اراده کرده‌ایم سهمیه آسیا بگیریم

به گزارش ورزش سه، مرتضی بچاری، مربی صنعت نفت آبادان در مورد دیدار دربی خوزستان مقابل نفت مسجد سلیمان گفت: ما در کل بازی یک تایمی از بازی تمرکز خودمان رو از دست میدهیم که با هم فکری کادر فنی کم کم به دنبال حل این مشکل هستیم که بازی با مسجد سلیمان این اتفاق در دقایقی از نیمه اول برای ما رقم خورد که تمرکز خود را از دست دادیم که حریف بر بازی احاطه پیدا کرد و مسلط شد اما با تغییراتی که ایجاد کردیم دوباره نبض بازی را به دست گرفتیم و موقعیت های خوبی را روی دروازه حریف ایجاد کردیم که ماحاصل این بازی نتیجه ۲ بر صفری است که به تیم حریف تحمیل کردیم.

 

مربی تیم فوتبال صنعت نفت آبادان به دو اتفاق خوب و تاثیرگذار در این بازی اشاره کرد: اول اینکه حسن بیت سعید زمانی که گلر تیم حریف آسیب دیده بود و حسن شانس گلزنی داشت یا اینکه همبازی هایش را در موقعیت گل قرار دهد اما با حرکتی جوانمردانه توپ را به بیرون زد که جا داره ازش تشکر کنم.


 
همچنین اتفاق دوم که در جریان بازی تاثیر گذار بود بازیکن تیممون طالب ریکانی  علی رغم سرما خوردگی و کسالتی که داشت و زمانی که به اون نیاز داشتیم با تمام وجود به بازی رفت و به تیم روحیه تزریق کرد که این حضور بر روی نتیجه موثر بود.

 

وی با بیان اینکه نتایج به دست آماده تا به اینجا متاثر از چند موضوع هست گفت: آدم های بزرگی بر روی نیمکت صنعت نفت هستند مثل آقای پورموسوی ، پیروانی ، فیروزی و فرحانی مابقی کادر، جوان تر هایی که در حال پس دادن درس در کنار این عزیزان هستیم.

 

مربی نفت افزود: آرامش ، اتحاد و هم بستگی که در میان بازیکنان و کادر فنی وجود دارد که بی شک از سرمربی تیم آقای پورموسوی بهره میگیرد.


سوم اینکه ساخت یک تیمی متشکل از بازیکنان با تجربه های خوب در کنار جوانان جویای نام و مورد دیگه که میتواند به نتایج تیم کمک کند حمایت مدیریت باشگاه و هیئت مدیره بسیار تاثیر گذار است.

 

وی افزود:برای قهرمانی و سهمیه گرفتن نیاز به چند فاکتور هست اول نیاز به زمان و حداقل پروسه ۳ یا ۴ سال است ، دوم اینکه نیاز به انگیزه و اراده هست این اراده ممکن از داخلی یا خارجی باشد منظور از اراده داخلی یعنی باشگاه نفت و مسئولین شهری که باید بیشتر از این تیم پشتیبانی و حمایت کنند اراده هواداران که خیلی خوب و در هر شرایط و همه جا تیم رو حمایت میکنند و اراده ی کادر فنی و بازیکنان هست که این در همه ما وجود دارد و دوست داریم و تلاش میکنیم که تیم سهمیه بگیرد اما اراده خارجی که از دست ما خارج هست ، اراده فدراسیون ، کمیته داوران و مسئولین کشوری هست که بخواهند نفت آبادان به سهمیه آسیایی دست پیدا کند‌.

 

وی در پایان گفت: از همه بازیکنان ، مدیریت باشگاه به خصوص آقای عیسی زاده و تمامی هواداران که در این شرایط سخت کرونایی به تیم روحیه و انگیزه لازم میدهند تشکر و قدردانی میکنم.

دیدگاه‌ها