کد خبر : 1730225 | 19 دی 1399 ساعت 18:25 | 39.2K بازدید | 0 دیدگاه

لئو خوشحال تر از قبل است

کومان: مسی نمی تواند هر بازی هت تریک کند

رونالد کومان معتقد است لیونل مسی نسبت به هفته های گذشته خوشحال تر است ولی نباید انتظار بیش از اندازه از او داشت.

کومان: مسی نمی تواند هر بازی هت تریک کند

به گزارش "ورزش سه"، بارسلونا پس از دو برد متوالی برابر اوئسکا و بیلبائو فردا شب(ساعت 21) در زمین گرانادا به میدان خواهد رفت. دیداری که سه امتیازش برای آبی اناری ها حیاتی است. بارسا به قدری تا به اینجای فصل امتیاز از دست داده است که دیگر حق شکست خوردن ندارد. این را رونالد کومان در نشست خبری هفته گذشته و امروز خود تاکید کرد.

 

 

1560314

 

 

سرمربی هلندی بارسا در نشست خبری بازی با گرانادا گفت:« بازی فردا یک بازی متفاوت و غیر قابل قیاس با بازی گذشته مان است. حریف ویژگی های متفاوتی نسبت به بیلبائو دارد و اگر در سطح خودمان نباشیم، کار برای مان بسیار دشوار می شود. باید با فروتنی در زمین حاضر شده و بهترین بازی را ارائه دهیم. بارسا باید شخصیتش را در زمین نشان دهد.»

 

شانس بارسا در لالیگا:« هفته های پرفشاری پیش رو داریم و تمامی بازی های مان در زمین حریفان است. امتیازات زیادی از دست داده ایم و باید در بازی های باقیمانده نشان دهیم که برای قهرمانی می جنگیم.

ابتدا به خودمان بستگی دارد و باید سه امتیازها را کسب کنیم و سپس نتایج رقبا نیز حائز اهمیت است. همچنان ممکن است بازی های دیگری را ببازیم ولی می دانیم که نباید امتیاز از دست بدهیم و این خود فشار مضاعفی روی تیم ایجاد می کند. در یک فصل طبیعی است که هر تیمی شکست را تجربه کند ولی شرایط ما به گونه ای شده که دیگر حق باخت نداریم.»

 

 

1560303

 

 

درخشش پدری و دعوت به تیم ملی اسپانیا:« این برعهده من نیست. می توانم پدری را تحسین کنم و چیزهای مثبتی از او بگویم. هیچکس انتظار نداشت او به این زودی بازیکن ثابت بارسلونا شود ولی الان به شایستگی در ترکیب بازی می کند. او 18 سال دارد ولی انگار سال هاست که بازیکن بارسلوناست. پدری هم البته مثل هر بازیکن جوانی افت و خیزهای خودش را دارد. تردید ندارم که از این بهتر نیز خواهد شد. هنوز باید به پدری زمان داد و عجله نکرد.»

 

برخورد به کورنیا در کوپا دل ری:« از اینکه توانستند اتلتیکو را در دور قبل حذف کنند، شگفت زده نشدم چون در جام حذفی و در همه کشورها چنین حوادثی رخ می دهد. کورنیا شایسته برد برابر اتلتیکو بود و اگر ما روز خوب مان نباشد، برابر این تیم مشکل خواهیم داشت. در هر صورت این یک دربی است و خوشحالم که مجبور به سفر کردن نیستیم.»

 

جدا شده های احتمالی:« می دانید روی چه بازیکنانی حساب نمی کنم و این را به رامون پلانس مدیر ورزشی باشگاه هم گفته ام. نمی خواهم مشخصا نام ببرم ولی برخی بازیکنان جوان بهتر است راهی تیمی دیگر شوند تا بیشتر به میدان بروند. نمی توان یک سال روی نیمکت نشست.»

 

خرید زمستانی:« برای ما جذب بازیکن در این مقطع از سال مهم است چون به افزایش سطح رقابت در تیم نیاز داریم ولی شرایط مالی باشگاه را درک می کنم. اگر امکانش نباشد، کاری نمی توان کرد و منتظر فصل بعد می مانیم.»

 

 

1559434

 

 

مسی:« مسی الان خوشحال تر از هفته های قبل است. وقتی می بازیم یا امتیاز از دست می دهیم، او عصبانی می شود که طبیعی است ولی مسی همیشه و در هر بازی تمام توانش را در میدان می گذارد. او در بازی های اخیر به ما کمک زیادی کرده است ولی نباید انتظار داشت که در هر بازی سه گل بزند. حریفان  برنامه های خودشان را برای کنترل او دارند.»

 

اتلتیکو و رئال بالاتر از بارسا:« نگاه من همیشه به تیم اول است نه دوم و سوم. اتلتیکو الان صدرنشین است و خیلی قدرتمند و خوب در بازی ها ظاهر شده است. گل های کمی دریافت کرده اند و از فرصت های شان نیز به خوبی استفاده می کنند. مهاجمان خوبی دارند که فرصت طلبند. ما هم دیگر حق امتیاز از دست دادن نداریم. روزی شانس مان برای قهرمانی از بین می رود که به فاصله یک هفته تا پایان، اختلاف مان بیش از سه امتیاز باشد. تا زمانی که شانس داریم، می جنگیم.»

 

دیدگاه‌ها