کد خبر : 1730236 | 19 دی 1399 ساعت 20:21 | 11.9K بازدید | 0 دیدگاه

سولسشر: به تیمم اعتماد کامل دارم

اوله گونار سولسشر، سرمربی منچستریونایتد به بازیکنان تیمش اعتماد دارد.

سولسشر: به تیمم اعتماد کامل دارم

به گزارش "ورزش سه"، منچستریونایتد بعد از کسب نتایج درخشان در لیگ برتر در آستانه صدرنشینی در این رقابت ها قرار گرفته است. اما یونایتد اواخر هفته در نیمه نهایی جام اتحادیه مقابل منچسترسیتی مغلوب شد و فرصت قهرمانی در این جام را از دست داد. حالا و در آستانه دیدار مقابل واتفورد در جام حذفی، سولسشر مدعی شد تیمش به این شکست نیز مانند همیشه واکنش مثبتی خواهد داشت.

 

شکست مقابل منچسترسیتی: "واکنش ما به این باخت مثل همیشه بود و ما ناامید شدیم. شما می خواهید یک قدم جلوتر بروید، اما در این فصل بارها نشان داده ایم که پس از ناامیدی می توانیم جبران کنیم و این موضوع را بعد از شکست مقابل آرسنال، تاتنهام و بعد از حذف شدن از لیگ قهرمانان ثابت کردیم و بازیکنانم واکنش خوبی نشان داده اند. ما در بازی بعدی با هدف پیروز شدن در میدان حاضر می شویم. چند بازیکن مصدوم داریم، اما من به تیمی که راهی میدان می شود به طور کامل اعتماد دارم."

 

1557821

 

اتفاقات اخیر و شیوع دوباره ویروس کرونا: "شما در مورد آنچه در جامعه و کشور اتفاق می افتد نگران هستید و این یک اتفاق بزرگ است. من شخصا هنگام رعایت پروتکل ها احساس امنیت می کنم و ما تمام مراحل لازم برای پیروی از پروتکل ها و دستورالعمل ها را طی کرده ایم.

 

آنچه در خارج از این شرایط رخ می دهد ترسناک بوده و ما وظیفه داریم پروتکل های بهداشتی را رعایت کنیم. امیدوارم رقابت های لیگ برتر ادامه یافته و ما بازی کنیم، زیرا این کار حتی برای افرادی که در قرنطینه هستند نیز خوشایند است. ما وظیفه داریم پروتکل های بهداشتی را رعایت کنیم.

دیدگاه‌ها