کد خبر : 1730303 | 20 دی 1399 ساعت 10:30 | 10.9K بازدید | 1 دیدگاه

رای نهایی قاضی تکلیف پرونده ویلموتس را روشن می‌کند

امضاکنندگان قرارداد از انتخابات منع نشده‌اند

به نظر می رسد برخی از اعضای هیات رییسه که پای برگه قرارداد مارک ویلموتس را امضاء کرده اند هم اکنون جز نامزدهای حضور در ریاست انتخابات فدراسیون فوتبال و اعضای هیات رییسه هستند.

امضاکنندگان قرارداد از انتخابات منع نشده‌اند

به گزارش "ورزش سه"، پیش از این عنوان شده بود این نفرات که 8 یا 12 نفر هستند علاوه بر ممنوع الخروجی حق حضور در انتخابات ریاست فدراسیون فوتبال را ندارند و به وقت از سوی قوه قضاییه عملکرد آنها در قرارداد مارک ویلموتس که ضرر زیادی را به فدراسیون فوتبال وارد کرد، مورد بررسی قرار می گیرد. 

 

زاعپور یکی از نمایندگان مجلس شورای اسلامی که سال ها در سمت های مختلف در قوه قضاییه هم حضور داشته در برنامه شب های فوتبالی در اینباره گفت: نباید با این موضوع برخورد احساسی شود. اینجا قاضی تشخیص می دهد در این پرونده سهل انگاری یا جرمی صورت گرفته و در نهایت نظر قاضی مهم است. 

 

او هم چنین در پاسخ به این سوال که اعلام ممنوع الخروج بودن این نفرات که از سوی مجری برنامه 12 نفر اعلام شدند مانع از حضور آنها در انتخابات ریاست فدراسیون فوتبال می شود؟ گفت: نظر نهایی قاضی در پرونده مهم است. مهم صدور رای نهایی است. 

 

این صحبت ها بدین معنی است آنهایی که پای برگه قرارداد مارک ویلموتس را امضاء کرده اند با توجه به عدم صدور رای نهایی از سوی قاضی فعلا منعی برای حضور در انتخابات ریاست فدراسیون فوتبال و اعضای هیات رییسه ندارند.

دیدگاه‌ها