کد خبر : 1730396 | 20 دی 1399 ساعت 17:09 | 13.8K بازدید | 0 دیدگاه

خبر شیرین به میلان؛ بالاخره زلاتان بازگشت

نام زلاتان، ستاره سوئدی و گلزن روسونری در لیست این تیم برابر تورینو قرار گرفته است.

خبر شیرین به میلان؛ بالاخره زلاتان بازگشت

به گزارش "ورزش سه"، زلاتان که در اوایل فصل عملکرد درخشانی داشته و خود را به صدر جدول گلزنان سری آ رسانده بود، چند هفته ای است به علت مصدومیت قادر به همراهی میلان نبوده و بازی های مهمی را از دست داده است. میلان امشب در دیداری مهم به مصاف تورینو خواهد رفت و ممکن است زلاتان در این مسابقه برای دقایقی قادر به حضور در میدان باشد.

 

1559556

 

استفانو پیولی، سرمربی میلان دیروز در نشست خبری قبل از این دیدار فاش کرد که زلاتان به مرز آمادگی نزدیک شده، اما بعید است در دیدار مقابل تورینو در ترکیب ثابت قرار گیرد و این سرمربی ایتالیایی قصد ندارد در مورد این بازیکن ریسک کند. امروز اسکای مدعی شد شاید زلاتان در 10 دقیقه پایانی وارد میدان شود و احتمالا از هفته های آتی می تواند در ترکیب ثابت میلان قرار گیرد.

 

همچنین احتمالا هاکان چالهان اوغلو نیز امشب شرایط قرار گرفتن در ترکیب ثابت را نخواهد داشت و به احتمال فراوان براهیم دیاز پشت سر رافائل لئائو در زمین حضور خواهد یافت. میلان در هفته های اخیر مشکلات زیادی را به علت تعدد بازیکنان مصدوم خود تجربه کرده، اما همچنان موفق به حفظ صدر جدول شده و با بازگشت زلاتان، شرایط این تیم در ادامه فصل بهتر خواهد شد.

 

دیدگاه‌ها