کد خبر : 1730412 | 20 دی 1399 ساعت 18:00 | 15K بازدید | 0 دیدگاه

خدا را شکر وضعیت داوری هم خوب است؛

اصفهانیان: ببخشید من مگر مجبور به پاسخگویی هستم

فریدون اصفهانیان علیرغم انتقاداتی که به عملکرد اعضای هیئت رئیسه فعلی فدراسیون فوتبال وجود دارد، در انتخابات هیئت رئیسه آینده نیز شرکت و ثبت نام کرد.

اصفهانیان: ببخشید من مگر مجبور به پاسخگویی هستم


به گزارش "ورزش سه"، فریدون اصفهانیان رئیس فعلی کمیته داوران و همینطور عضو هیئت رئیسه فدراسیون مهدی تاج است؛ فدراسیونی که همین حالا با انتقادات زیادی روبرو است و خیلی از اهالی فوتبال انتظار داشتند کسی از هیئت رئیسه فعلی به دلیل عملکرد ضعیفی که به خصوص در پرونده استخدام مارک ویلموتس از خودشان نشان دادند، برای رسیدن به فدراسیون بعدی نامزد نشود.


با این حال اصفهانیان یکی از افرادی است که بدون توجه به این انتقادات و البته بدون توجه به ابهاماتی که پیرامون عملکرد او پس از بازگشت به صندلی ریاست کمیته داوران وجود دارد، امروز به ساختمان فدراسیون رفت و برای حضور در هیئت رئیسه فدراسیون ثبت نام کرد.


او در هنگام خروج از ساختمان فدراسیون در حالی که قصد پاسخگویی به سوالات خبرنگاران را نداشت و به مسیر خود ادامه می‌داد، ثانیه‌هایی مجبور به توقف شد و در پاسخ به اصرار خبرنگاران گفت:« من چه چیزی بگویم. در انتخابات هیئت رئیسه ثبت نام کرده‌ام.»


سوال بعدی در مورد وضعیت داوری این روزهای کشور بود که انتقادات زیادی به آن وارد است و او اینطور واکنش نشان داد:« خدا را شکر وضعیت داوری هم خوب است. از تمام داوران جوان استفاده کردیم.»
او سپس در پاسخ به این سوال که برخی ناظران نسبت به بقیه فرصت بیشتری برای حضور در بازی ها پیدا می کنند، گفت:« نه من در مورد این مسائل حرفی ندارم. آنچه که وظیفه ما است، ما انجام می دهیم.»


سوال بعدی انتقاد صریح خبرنگاری بود که خواستار پاسخگویی و شفاف سازی او شده بود. اصفهانیان که دوباره شروع به راه رفتن کرده بود، در پاسخ به این خبرنگار عنوان کرد:« ببخشید ولی مگر من مجبورم با شما صحبت کنم. من به سوالات پاسخ دادم.»


خبرنگاری به اصفهانیان گفت که این سوالات مردم است و او اضافه کرد:« نه این سوالات مردم نیست. این سوال را خودتان می پرسید.


از اصفهانیان در مورد بیانیه های پرشمار باشگاه های لیگ برتری پرسیدند و رئیس کمیته داوران در پاسخ به این سوال که شرایط داوری مناسب نیست، گفت:« چه کسی می‌گوید؟ آقای برادر اجازه بدهید. هر کی هم نامه ( بیانیه ) می نویسد، ما جوابش را می دهیم.»


او همچنین در ادامه این مصاحبه در پاسخ به این سوال که آیا باید از ریاست کمیته داوران برای شرکت در انتخابات فدراسیون استعفا بدهد، بیان کرد:« کجا چنین چیزی را نوشته. اصلا چنین چیزی نیست.»

دیدگاه‌ها