کد خبر : 1730419 | 20 دی 1399 ساعت 18:33 | 11.3K بازدید | 0 دیدگاه

با مصدومیت نورافکن و استنلی کی روش؛

سمت چپ سپاهان مقابل فولاد دگرگون می‌شود؟

کی روش و نورافکن دو بازیکنی به شمار می روند که برخلاف بازی های گذشته شاید به صورت ثابت فرصت بازی در ترکیب سپاهان را پیدا نکنند.

سمت چپ سپاهان مقابل فولاد دگرگون می‌شود؟

به گزارش "ورزش سه"، خبر بد برای کادر فنی تیم فوتبال سپاهان پیش از پایان نیمه اول دیدار برابر پرسپولیس، مصدومیت استنلی کی روش بود که چند دقیقه ای قبل از سوت پایان اشکان خورشیدی در کنار تیرک عمودی دروازه شمالی ورزشگاه آزادی درازکش تحت مداوا بود و سپس با کمک کادر پزشکی و روی برانکارد به رختکن برده شد. پس از خروج اجباری استنلی کی‌‌روش نیز امید نورافکن رو به کادر فنی سپاهان کرد و درخواست تعویض داد، تا در ادامه بازی شایان مصلح در دفاع چپ سپاهان بازی کند.


حالا و در فاصله چند ساعت مانده تا دیدار سپاهان و فولاد خوزستان که روز آینده از ساعت 15 در ورزشگاه نقش جهان برگزار می شود، هنوز تکلیف این دو بازیکن مشخص نیست و این احتمال وجود دارد که محمد محبی و شایان مصلح به عنوان بازیکنان دفاعی و هجومی سمت چپ تیم فوتبال سپاهان در مقابل شاگردان جواد نکونام بازی کنند.


در این صورت سجاد شهباززاده از پست وینگر چپ به مهاجم هدف منتقل خواهد شد و محبی به عنوان وینگر چپ جایگزین شماره 9 طلایی پوشان در بازی های اخیر خواهد شد.

دیدگاه‌ها