کد خبر : 1730439 | 20 دی 1399 ساعت 19:39 | 7.6K بازدید | 0 دیدگاه

پائولو فونسکا:

نباید مقابل اینتر هرگز مرتکب اشتباه شویم

پائولو فونسکا، سرمربی رم مدعی شد کار تیمش مقابل اینتر دشوار خواهد بود.

نباید مقابل اینتر هرگز مرتکب اشتباه شویم


به گزارش "ورزش سه"، فردا شب رم در حساس ترین دیدار این هفته سری آ به مصاف اینتر خواهد رفت و در صورت کسب پیروزی در این دیدار می توان جالوروسی را نیز یکی از مدعیان قهرمانی در سری آ معرفی کرد. پائولو فونسکا مدعی شد بازیکنان رم از انگیزه بالایی برخوردار هستند و آنها نباید در مقابل بازیکنان اینتر مرتکب هیچ اشتباهی شوند.

 

1538554

 

پائولو فونسکا گفت: "اینتر بازیکنانی بزرگ با هویتی قدرتمند دارد. درک سبک بازی اینتر آسان، اما مواجهه با آنها کار دشواری است. ما با برنامه ریزی و فکر در مورد عملکرد تیمی حریف خودمان را مهیای این مسابقه کرده ایم، اما در مورد عملکرد فردی بازیکنان نیز فکر کرده ایم. ما نباید هیچ اشتباهی انجام دهیم، باید در خط دفاعی محکم ظاهر شده و وقتی توپ را در اختیار داریم، خودباوری داشته باشیم. ما روی جزئیات کار کرده ایم تا از امکان بروز اشتباه جلوگیری کنیم. همه بازیکنان انگیزه دارند و امیدوارم نمایش درخشانی مقابل اینتر ارائه دهیم.

 

شانس قهرمانی در سری آ؟ ما فقط روی بازی فردا متمرکز هستیم، سپس در مورد لاتزیو فکر خواهیم کرد و قصد نداریم فعلا ذهن خودمان را درگیر مسائل دیگری بکنیم. ما بازی های زیادی پیش رو داریم و داشتن بازیکنانی آماده بسیار مهم است. در حال حاضر فضای متفاوتی وجود داشته و هواداران در ورزشگاه حاضر نمی شوند. اما آنها همیشه در اینجا در تریگوریا از ما حمایت می کنند و ما باید نمایش خوبی را برای آنها ارائه دهیم."

دیدگاه‌ها