کد خبر : 1730489 | 21 دی 1399 ساعت 00:00 | 89.3K بازدید | 5 دیدگاه

سفید و قرمز ایرانی علیه میدلزبرو؛

چقدر منتظر این گل بودیم سامان قدوس!

کنترل تماشایی، سر توپ و یک شوت دقیق؛ توپ به قعر دروازه میدلزبرو رفت و ستاره ایرانی به مرد اول تیمش در جریان صعود به مرحله بعدی FA کاپ تبدیل شد.

چقدر منتظر این گل بودیم سامان قدوس!

به گزارش "ورزش سه"، اگرچه سامان قدوس خوشحالی چندانی پس از گل زیبایش به میدلزبرو انجام نداد اما وقتی خبر گلزنی اش به ایران رسید، طرفداران ایرانی احتمالا نفسی به راحتی کشیده یا اگر تیفوسی تر باشند، مشتی گره کرده و نثار گوشی هوشمند خود کرده‌اند. مشتی که عمق نیاز آن ها به درخشش هافبک-مهاجم برنتفورد را نمایان می‌کرد؛ ستاره ای که چهار سال پیش تیم ملی ایران را به تیم ملی سوئد ترجیح داد و به اردوی تیم ایران آمد تا جایی در قلب هموطنانش برای خود دست و پا کند.

 

قدوس این گل را در گریفلین پارک و در مرحله سوم جام حذفی انگلستان مقابل میدلزبورو به ثمر رساند. مقابل تیمی که سال ها در لیگ جزیره حضور داشت و حالا برای بازگشت به سطح اول فوتبال انگلیس تلاش می‌کند.

 

نکته جالب این که سامان بازی را با یک کارت زرد در دقیقه ۷ آغاز کرد اما ۲۸ دقیقه بعد، با سانتری تماشایی از روی نقطه کرنر هلیل درویش‌اوغلو را در موقعیت گلزنی قرار داد تا برنتفورد پیش بیفتد. اما یک پاس گل برای برتری این تیم کافی نبود.

 

1561006

 

پس ۳۰ دقیقه پس از این گل در دقیقه ۶۴ ستاره ایرانی توپ را پشت محوطه جریمه گرفت، سرتوپ زد و بعد با ضربه تماشایی پای راست دروازه ارچر، دروازه بان سابق تاتنهام هاتسپر را فرو ریخت. مشابه همان شوتی که در بازی با پرتغال هم زد اما آنجا بدشانس بود که ضربه اش به تور دروازه نرسید.

 

این اولین گل سامان قدوس با پیراهن برنتفورد بود و ممکن است جایگاه او در تیم توماس فرانک دانمارکی را بهتر کند. او تاکنون ۱۶ بازی با پیراهن برنتفورد انجام داده و تنها پنج بار در ترکیب اصلی قرار گرفته و حالا توانسته تا بخشی از توانایی اش را به معرض نمایش بگذارد؛ شاید درخشش او و صعود برنتفورد به جزیره سبب شود تا قراردادش از حالت قرضی به قطعی تغییر پیدا کند.

 

1561007

 

نکته مهم این که پس از ماجرای اختلاف پیش آمده با اوسترشوند سوئد و سقوط با آمیان، او نیز به این گل نیاز مبرمی داشت و حالا فشار کمتری را روی خود احساس می‌کند.

 

دیدگاه‌ها