کد خبر : 1730529 | 21 دی 1399 ساعت 10:11 | 7K بازدید | 0 دیدگاه

خودروهایی که بعد از کرونا از خواب بیدار شدند!

تصادف‌های غیرمنتظره در پیست اتومبیلرانی آزادی

از اتفاقات جالب مسابقات آزاد اتومبیلرانی سرعت تصادف و نقص فنی برخی از ماشین ها بود.

تصادف‌های غیرمنتظره در پیست اتومبیلرانی آزادی

به گزارش "ورزش سه"، مسابقه اتومبیلرانی سرعت دستجات آزاد روز جمعه در پیست آزادی برگزار و نفرات برتر مشخص شدند. این رقابت البته حاشیه های جالبی را هم در دل خود جای داده بود که مهمترین آن نرسیدن برخی ماشین ها به خط پایان به دلیل تصادف و یا نقص فنی بود. 


محمد مهری، جزو قهرمانان این مسابقات بود، در این خصوص به خبرنگار "ورزش سه" گفت: بعد از یکسال که کرونا و اتفاقات دیگر تعطیلی اجباری را ایجاد کرده بود، اولین راند مسابقات برگزار شد. ما یک تیم از استان خراسان رضوی هستیم. نزدیک به ۲۴ سال است خودم در این رشته فعالیت می کنم و حدود ۱۲ سال است در مسابقات کشوری شرکت می‌کنیم. در این مسابقه هم ما توانستیم در کلاس ۲۰۰۰ جی تی مقام اول را کسب کنیم که رانندگی اش با خودم بود و در دو کلاس دیگر هم ما شرکت کننده داشتیم که تایم های بین اول تا سوم را به دست آورده بودند، اما به خاطر تصادف و ایرادات فنی نتوانستند مسابقه را تمام کنند وگرنه جایگاه خیلی خوبی داشتند. البته دلیلش هم این است یکسال ماشین ها خاموش بوده و استفاده نشده و راننده وقتی یکسال از پیست  و از ورزش دور می ماند عملا همه چیز فرق می کند و زمان بر است تا به آمادگی قبلی بازگردد.

 

1561059


او در خصوص مسابقه بعدی که پیش رو دارند، ادامه داد: خدا را شکر فدراسیون این مسابقه را برگزار کرد و یک مسابقه هم در اسفندماه برگزار می کند. به هر حال از این خودروها جز پیست در جای دیگری نمی توان استفاده کرد؛ چه از لحاظ لاستیک، چه سوخت و ... بعد از یکسال به هر حال ماشین ها روشن شد و این مسابقه به ما کمک بزرگی کرد. مطمئن باشید در مسابقه بعدی مقام های بیشتری می گیریم. اولین بار است ما فقط یک مقام را می گیریم، اما این را بدانید کلاس ۲۰۰۰ جی تی بالاترین سطح مسابقه بود که ما مقام آوردیم.


این ورزشکار  در خصوص تیم فنی که از مشهد به همراه خودش  می آورد، گفت: ما یک تیم خیلی قوی فنی همراه خودمان می آوریم که یک ماشین کانتینر با لوازم فنی داریم. چندین مکانیک حرفه ای تحصیل کرده و باتجربه را هم کنار خود داریم. هر روز ماشین ها قبل از مسابقه  بررسی می شدند و راننده فقط حواسش به کار خودش است و مجبور نیست به مسائل فنی هم توجه کند .

 

1561057


مهری در پایان افزود: جا دارد از فدراسیون تشکر کنم. در این مدت تغییرات زیاده بوده است اما دوستانی که به تازگی آمدند زحمات زیادی کشیدند. ما در این رشته همه چیز را شخصی پرداخت می کنیم و هیچ اسپانسری نداریم درحالی که هیچ کجای دنیا اینگونه نیست. امیدوارم در ادامه حمایت شویم.

دیدگاه‌ها