کد خبر : 1730598 | 21 دی 1399 ساعت 14:38 | 8.1K بازدید | 1 دیدگاه

کورتوا: فوتبالیست ها هم آدمند و خانواده دارند

تیبو کورتوا نیز همچون زین الدین زیدان معتقد است بازی شب گذشته برابر اوساسونا باید به تعویق می افتاد.

کورتوا: فوتبالیست ها هم آدمند و خانواده دارند

به گزارش "ورزش سه"، رئال مادرید در یک دیدار ضعیف و در حالی که در طول 90 دقیقه فقط یک شوت داخل چارچوب داشت، برابر اوساسونا با تساوی بدون گل متوقف شد تا علی رغم سه بازی بیشتر نسبت به اتلتیکو، یک امتیاز از این تیم کمتر داشته باشد. رئال در رده دوم لالیگا قرار دارد و بارسا را هم در سه امتیازی خود می بیند.

اغلب رئالی ها نسبت به برگزاری این بازی در شرایط جوی نامساعد برفی اعتراض داشتند. 

 

 

1561132

 

 

تیبو کورتوا گلر بلژیکی رئال یکی از کسانی است که اعتقاد دارد بازی نباید انجام می شد. او در پایان مسابقه گفت:« ابتدا باید از مسئولان اوساسونا و همه کسانی که روی زمین کار کردند تا برای برگزاری بازی مهیا شود، تشکر کنم ولی کاری که لالیگا با ما و رایووایکانو کرد، قابل سرزنش است.

اینکه ما مجبور به مسافرت در شرایط بسیار بد جوی شدیم، باعث تاسف بود. در فرودگاهی یخ زده و در حالی که ممکن بود برای ما خطرناک باشد، مجبور به پرواز شدیم. هنوز نمی دانیم چه زمانی می توانیم به مادرید برگردیم در حالی که پنجشنبه هم باید در مالاگا به مصاف بیلبائو برویم(نیمه نهایی سوپرکاپ). باید به این فکر کنند که فوتبالیست ها هم انسانند و فوتبال یک نمایش نیست. ما هم خانواده داریم و باید به فکر امنیت ما باشند.»

 

 

1561133

 

 

کورتوا ادامه داد:« کاری که به ما گفتند را انجام دادیم و می دانستیم که اگر نیاییم، ما را بازنده خواهند کرد. بازی بسته ای بود و حریف به ما فضای کافی نداد. تنها نکته مثبت بازی برای ما بسته ماندن دروازه بود.»

دیدگاه‌ها