کد خبر : 1730606 | 21 دی 1399 ساعت 16:57 | 7.4K بازدید | 0 دیدگاه

اینتر 4 دقیقه کم آورد

رم 2-2 اینتر؛ تقسیم امتیازات در الیمپیکو

اینتر و رم در بازی بزرگ هفته 18 سری آ در نهایت به تساوی رضایت دادند تا میلان و یووه را بیش از پیش خوشحال کنند.

رم 2-2 اینتر؛ تقسیم امتیازات در الیمپیکو

به گزارش "ورزش سه"، اینتر و آاس رم امروز در ورزشگاه المپیکو شهر رم به مصاف هم رفتند. دیداری بین تیم های دوم و سوم جدول که به خصوص پس از پیروزی روز گذشته میلان بر تورینو، حساسیتی مضاعف پیدا کرده بود. هر تیم امتیاز از دست می داد، فاصله اش با میلان صدرنشین بیشتر می شد.

اینتر که هفته گذشته بازی خود را به سمپدوریا باخت، امروز محکوم به پیروزی بود و در یک ربع ابتدایی بازی نیز سلطه خوبی بر میزبانش داشت.

 

 

1561169

 

 

دقیقه 13 ضربه سر روملو لوکاکو اینتر را تا آستانه گلزنی برد ولی واکنش بسیار خوب لوپز گلر رم مانع ثبت گل شد تا بازی بدون گل دنبال شود. 4 دقیقه بعد جالوروسی به گل رسیدند.

 

 

1561170

 

 

توپگیری فرتوت از نیکو بارلا و پاس او بیرون محوطه جریمه به پلگرینی، این بازیکن را در موقعیت شوتزنی قرار داد. ضربه زمینی پلگرینی دور از دستان سمیر هندانوویچ به کنج دروازه رفت تا رم 1-0 پیش بیفتد.

اینتر پس از این گل حملاتی روی دروازه رم داشت که هیچکدام ثمری نداشتند و یک گل لائوتارو هم به درستی آفساید اعلام شد. رم هم یکی دو موقعیت خوب را از دست داد تا در نهایت این نیمه با برتری 1-0 میزبان به اتمام برسد. 

 

 

1561168

 

 

اینتر نیمه دوم را هجومی آغاز کرد و دقیقه 52 می توانست روی همکاری لائوتارو لوکاکو به گل برسد که یک واکنش عالی دیگر از لوپز مانع شد.

4 دقیقه بعد اینتر مزد حملاتش را گرفت. روی کرنر مارسلو بروزوویچ بود که میلان اشکرینیار با ضربه سر کار را به تساوی کشاند.

 

 

1561184

 

 

اینتر دقیقه 62 به گل دوم هم رسید. اشرف حکیمی از سمت راست محوطه جریمه، اسمالینگ را از پیش رو برداشت و با ضربه پای چپ زیبا، توپ را به زیر طاق دروازه چسباند. توپ با برخورد به تیر افقی به درون دروازه غلتید.

 

 

1561188

 

 

رم که فشار حملاتش را شدت داده بود دقیقه 86 به گل تساوی رسید. روی یک ضربه کرنر مانچینی با ضربه سری تماشایی دروازه اینتر را باز کرد تا همه چیز برابر شود.

در نهایت این بازی جذاب با تساوی 2-2 به اتمام رسید.

دیدگاه‌ها