کد خبر : 1730611 | 21 دی 1399 ساعت 16:33 | 41.9K بازدید | 1 دیدگاه

پنالتی لحظه آخری رئال مقابل اوساسونا سوخت(عکس)

رئال مادرید شب گذشته برابر اوساسونا با تساوی بدون گل متوقف شد در حالی که می توانست در ثانیه های پایانی به یک ضربه پنالتی دست پیدا کند.

به گزارش "ورزش سه"، بازی در هوای سرد و برفی و روی چمن یخ زده به انجام رسید و در نهایت با تساوی بدون گل تمام شد. در این بازی دو گل کریم بنزما و سرخیو راموس نیز به دلیل آفساید مردود اعلام شد.

 

 

1561166

 

 

رئال که در طول 90 دقیقه تیم برتر میدان بود ولی در خلق موقعیت گلزنی چندان خوب عمل نکرد، دقیقه 93 و روی یک ضربه کرنر می توانست به پنالتی برسد. مدافع اوساسونا با بغل کردن کاسیمیرو درون محوطه جریمه مانع حرکتش شد و هافبک برزیلی را نقش بر زمین کرد ولی داور صحنه را ندید و پس از به بیرون رفتن توپ، سوت پایان را زد.

عجیب اینکه وی ای آر با وجود اعتراض شدید کاسیمیرو و رئالی ها ترجیح داد دخالت نکند در حالی که مشخص بود که روی کاسیمیرو خطا صورت گرفته است.

 

 

1561610

 

1561165

 

 

برای رئال مادرید در فصل جاری دو بار پنالتی گرفته اند و پس از ال کلاسیکوی 3 آبان، دیگر داوران به سود رئال اعلام پنالتی نکرده اند. در ال کلاسیکو خطای مشکوک لنگله روی سرخیو راموس اعلام پنالتی شد تا رئال به گل دوم خود برسد و در مسیر پیروزی قرار بگیرد.

 

 

دیدگاه‌ها