کد خبر : 1730616 | 21 دی 1399 ساعت 17:35 | 30K بازدید | 0 دیدگاه

گزارش مارکا

هازارد ترسو و بی‌اثر؛ ستاره 100 میلیونی یخ کرد

ادن هازارد در بازگشت به ترکیب ثابت رئال چیز خاصی از خود نشان نداد.

هازارد ترسو و بی‌اثر؛ ستاره 100 میلیونی یخ کرد

به گزارش "ورزش سه"، شب گذشته ادن هازارد پس از چند هفته از ابتدا در ترکیب رئال قرار گرفت. ستاره بلژیکی 75 دقیقه در میدان بود و نتوانست کار خاصی انجام دهد.

 

 

1561001

 

 

 رئال مادرید با تساوی بدون گل مقابل اوساسونا دوباره برابر یک حریف آسان امتیاز از دست داد و به اتلتیکومادرید صدرنشین اجازه داد تا اختلافش را با این تیم بیشتر کند. اکنون بارسلونا در سه امتیازی رئال قرار دارد. در این شرایط اتلتیکو با توجه به سه بازی کمتر می تواند کاملا از دو تیم بزرگ اسپانیا فاصله بگیرد و نیمی از راه قهرمانی را طی کند. 

 

ادن هازارد که پس از مصدومیت در بازی برابر آلاوس سه هفته از میادین دور بود، با وجود بهبودی مصدومیتش، در بازی های گذشته از سوی زیدان در ترکیب ثابت قرار نگرفت ولی شب گذشته در هوای سرد و برفی پامپلونا فرصت این را پیدا کرد تا یک بار دیگر فیکس رئال مادرید شود.

 

 

1556614

 

 

در عمل اما وینگر بلژیکی هیچ کاری در زمین انجام نداد. او بیش از حد ترسو ظاهر شد و بیشتر مراقب بود تا توپ را از دست ندهد. هازارد هیچ شباهتی با بازیکنی که زمانی رهبری خط حمله چلسی بر عهده اش بود، نداشت.

هازارد تنها چهار بار برای دریبل تلاش کرد که سه دریبلش با موفقیت همراه شد. در یک صحنه نیز او از ناحیه پا احساس درد کرد و به نظر می رسید بازهم مصدوم شده اما چنین نبود.

کاملا مشخص است آسیب دیدگی های پیاپی باعث شده تا ادن هازارد از لحاظ اعتماد به نفس در سطح پایین قرار بگیرد و نتواند توانایی هایش را در زمین نشان دهد. زین الدین زیدان در مصاحبه های اخیر خود گفته بود که باید به هازارد زمان داد تا خودش را پیدا کند. بالاخره ادن هازارد واقعی را در رئال خواهیم دید؟

دیدگاه‌ها