کد خبر : 1730634 | 21 دی 1399 ساعت 17:44 | 7.4K بازدید | 0 دیدگاه

ربیعی: در روزی که خیلی خوب نبودیم، بردیم

سرمربی مس رفسنجان معتقد است که تیمش در یک بازی بسیار دشوار به برد دست یافت.

ربیعی: در روزی که خیلی خوب نبودیم، بردیم

به گزارش ورزش سه؛ مس رفسنجان موفق شد ماشین سازی را در کرمان با یک گل شکست دهد. صحبت های سرمربی مس در نشست خبری پس از بازی را در ادامه بخوانید.

 

در نیمه اول اصلا خوب نبودیم

به تیم ماشین خسته نباشید می گویم. به نظر من بازی خوب و جنگنده و دونده ای را انجام دادند. ما در نیمه اول اصلا خوب نبودیم. با توجه به اینکه می دانستیم ماشین خیلی فشرده بازی می کند و موقعیت آنچنانی نمی دهد، با توجه به اینکه این ها را می دانستیم خودمان هم خوب نبودیم و چند اشتباه فردی داشتیم. در نیمه دوم بهتر شروع کردیم. در جاهایی هم بی محابا حمله کردیم و یک تک به تک خطرناک هم به حریف دادیم. خوشحالم که بچه های جایگزین پلن های دوم و سوم را به خوبی اجرا کردند. این متیاز برای ما ارزشمند است چون تیم ماشین تیم خوبی بود به آقای اخباری و همکارانش تبریک می گویم. ماشین تا پایان بازی پرتوان ظاهر شد. در روزی که شروع خوبی نداشتیم و تیم حریف بازی جسورانه ای انجام داد به تیم حریف خسته نباشید می گویم. یک جمع بسیار یک دل را در تیم مان شاهد هستیم این واقع مددیار ماست. بچه ها از لحاظ ذهنی به قدری خوب هستند که بازیکنان جایگزین هم با تمام وجود بازی می کنند. از گلزنی فراز خوشحالم چرا که تحت فشار برای حضور در این تیم بود. امیدوارم برایش اتفاقات بهتری رخ دهد.

 

 

1561249

 

 

جای ماشین اینجای جدول نیست

کار را با روش 442 شروع کردیم با حضور آوخ و قاضی . برنامه ما هدف گرفتن عمق حریف بود. فکر می کنم تا حدودی بد نبودیم اما نیمه اول خوبی نداشتیم و آنها هم خیلی فشرده بازی کردند؛ یک صحنه مشکوک هم در این نیمه داشتیم. در نیمه دوم تغییر پلن داده و 433 و 352 دادیم چرا که برای سه امتیاز آمده بودیم اما عجول هم نبودیم. باید تا آخر کار مقابل ماشین تلاش می کردیم. جای ماشین اینجای جدول نیست. به هر حال خوشحالم در روزی که خیلی خوب نبودیم امتیازت کامل را گرفتیم این یک اتفاق خوب برای شخصیت خوب است. نگاهی هم به جدول نداریم. نگاه ما باید به تیم باید به گونه ای باشد که تیمی هستیم که تازه به لیگ آمده ایم. خدا را شکر ما در پنج بازی اخیر 10 امتیاز کسب کرده و شبانه روز کار می کنیم. این روندی است که من نویدش را داده بودم. مدیریت هم خیلی با ما همراه هستند و برای آنها هم خوشحال هستم و امیدوارم که چالش سال اول را در پایان فصل پشت سر بگذارم. من به مردم رفسنجان عشق می ورزم و افتخارم این است که شهروند افتخاری این شهر هستم و خوشحالم که آرزوی 15 ساله مس را تبدیل به واقعیت کردم و تمام تلاشم حفظ مس در لیگ برتر و تبدیل رفسنجان به یک قطب در فوتبال ایران است.

دیدگاه‌ها