کد خبر : 1730637 | 21 دی 1399 ساعت 17:49 | 8.3K بازدید | 0 دیدگاه

بی دقت بودیم اما مسلط 

سعید اخباری: باید مس را می‌بردیم

سرمربی ماشین سازی معتقد است که تیمش مستحق برد مقابل مس بود.

سعید اخباری: باید مس را می‌بردیم 

به گزارش ورزش سه؛ ماشین سازی در هفته یازدهم لیگ برتر با یک گل مغلوب مس رفسنجان شد. صحبت های سعید اخباری، سرمربی ماشین سازی در نشست خبری بعد از بازی را بخوانید:

 

این بازی را باید می بردیم

این برد را به مس تبریک می گویم. این طبیعت فوتبال و جمله ای کلیشه ای است که اگر از موقعیت ها استفاده نکنی گل می خوری. در نیمه اول موقعیت هایی داشتیم که به گل تبدیل نشد. در نیمه دوم با توجه به شرایط تیم مس و بازیکنان باتجربه ای که دارد نفرات تعویضی شان آمدند و خوب کار کردند. بازهم جریان بازی را کنترل کردیم اما یک اشتباه فردی و تعلل در دفاع یک گل برای مس به همراه داشت. از موقعیت هایمان بعد از گل استفاده نکردیم و بازی را واگذار کردیم. بازی بود که باید برنده می شدیم و مساوی اش هم راضی مان نمی کرد. یک مقدار در بحث تمام کنندگی مشکل داشتیم که ضربه اش را خوردیم. امیدواریم که با کار و اعتماد به نفس بیشتر شرایط را تغییر دهیم.

 

بیشترین موقعیت را ایجاد کردیم

من در استان کرمان کار کرده ام. سال گذشته در گل گهر بودم. استان کرمان در هفت رده مختلف تیم داری می کند و این خیلی خوب است که تیم های صنعتی در فوتبال هزینه می کنند و کرمان در پنج سال آینده بی شک بیشترین تعداد تیم را در لیگ برتر خواهد داشت. می دانستیم که مس مقابل همه تیم ها در کرمان موقعیت های زیادی داشت. امروز ما کمترین موقعیت را به آنها داده و بیشترین موقعیت را ایجاد کردیم. بچه هایمان بی دقتی کردند اما دوندگی خوبی داشتند. اگر با این ساختار، یک زمین چمن طبیعی هم در این استان بود خیلی زیبنده تر بودند. در چمن مصنوعی بازی کردن خیلی سخت است. بچه های ما خیلی خوب جنگیدند. متاسفانه این اتفاق رخ داد من به بچه هایمان خسته نباشید می گویم و مطمئن هستم که در هفته های آینده جبران خواهیم کرد.

 

ما تیم بهتر زمین بودیم

مس یک تیم خیلی خوب با کادر فنی خوب است که مهره های خوبی دارد. این تیم ساختار سخت افزاری خوبی هم دارد. این جای شکرگذاری است که تیم های متمولی چون مس در لیگ حضور دارند. از لحاظ فنی اما حقیقتا با توجه به جایگاه تیم ما در پایین جدول همه دیدند که ما تیم بهتر زمین بودیم. فوتبال این گونه است که یک لحظه تعلل می تواند ساختار فنی را تغییر می دهد. در لحظه ای گل خوردیم که حریف موقعیتی نداشت. آقای ربیعی مربی باتجربه ای است و برایشان آرزوی موفقیت می کنم.

 

بحث داوری...

بهتر است که در مورد داوری صحبت نکنم. بعضی از وقت ها بحث صحنه نیست و بحث مدیریت داور است که بهتر است کارشناسان در این مورد صحبت کنند.

دیدگاه‌ها