کد خبر : 1730639 | 21 دی 1399 ساعت 17:51 | 15.6K بازدید | 0 دیدگاه

حامد پاکدل ؛ هت تریک ممنوع! (عکس)

آلومینیوم اراک به لطف درخشش حامد پاکدل، توانست در آخرین لحظات بازی با ذوب آهن، به تساوی دست پیدا کند.

حامد پاکدل ؛ هت تریک ممنوع!  (عکس)

به گزارش "ورزش سه"، در ادامه بازی های هفته نهم لیگ برتر، آلومینیوم اراک در ورزشگاه خانگی خود پذیرای ذوب آهن بود و به لطف بریس پاکدل توانست به آنچه که در این بازی استحقاقش را داشت برسد و دست خالی زمین مسابقه را ترک نکند.


حامد پاکدل مهاجم 29 ساله و اهل درود لرستان آلومینیوم، مرد شماره یک این بازی بود. بازیکنی که شاید اگر درخشش شهاب گردان و بدشانسی های خود او نبود، می توانست حتی در این بازی موفق به ثبت هت تریک نیز بشود.


در این بازی پاکدل می توانست 2 دقیقه زودتر دروازه ذوبی ها را باز کند. در دقیقه 19 ضربه او توسط گردان و خط دفاعی حریف برگشت داده شد اما در دقیقه 22 بالاخره آلومینیوم مزد حملاتش را گرفت و به گل رسید.

 

 

1561260

 

 


در این دقیقه، آلومینیوم صاحب یک ضربه کاشته کنار زمین شد که مصطفی احمدی این توپ را به روی دروازه ارسال کرد و ضربه سر پاکدل پس از برخورد به زمین، از بالای دستان گردان وارد دروازه ذوب آهن شد تا شاگردان خطیبی نیمه نخست را با پیروزی به رختکن بروند.اما در نیمه دوم ورق برگشت و ذوب آهن دوبار توسط دارکو بیدوف و عبدالله حسینی به گل رسید تا ذوبی ها در آستانه کسب نخستین پیروزی خود در لیگ برتر باشند. پس از گل دوم اصفهانی ها، تیم آلومینیوم سراپا حمله شد و چندین فرصت گلزنی را از دست داد.در یکی از این صحنه ها و در دقیقه 89، پاکدل تا مرز فروپاشی دروازه رقیب پیش رفت ولی این اتفاق رخ نداد. ارسال خطرناک مصطفی احمدی از روی ضربه آزاد و ضربه پشت سر پاکدل با واکنش تماشایی گردان به کرنر رفت تا سنگربان باتجربه ذوبی ها مانع بزرگی در راه گل تساوی آلومینیوم باشد.


در حالیکه بازی رو به پایان بود، فرار محمد علی‌نژاد از پشت مدافعان ذوب‌آهن، او را با شهاب گردان تک به تک کرد که تکل فرشاد محمدی‌مهر روی بازیکن آلومینیوم موجب شد تا داور نقطه پنالتی را نشان دهد. حامد پاکدل پشت این ضربه قرار گرفت و توپش را به طاق دروازه گردان کوبید تا بازی با تساوی 2 – 2 به پایان برسد.


پاکدل در این دیدار درخشش بسیار خوبی داشت و اگر بخت با او یار بود، می توانست دومین هت تریک لیگ بیستم را به نام خودش سند بزند. اتفاقی که رخ نداد ولی عملکرد خوب او باعث شد آلومینیوم به یک تساوی ارزشمند دست پیدا کند.پاکدل با گلی که وارد دروازه ذوب آهن کرد، موفق شد در لیگ بیستم 5 گله شود و اکنون در رده چهارم مشترک برترین گلزنان لیگ قرار دارد. حامد پاکدل که در نیم فصل گذشته عضو تیم پارس جنوبی بود، در نقل و انتقالات زمستانی فصل قبل راهی آلومینیوم اراک شد.


پاکدل هفته گذشت و در بازی با استقلال نیز می توانست در ثانیه 15 بازی، یکی از سریعترین پنالتی های تاریخ لیگ برتر را برای تیمش بدست آورد ولی داور مسابقه اعتقادی به خطای پنالتی در آن صحنه نداشت. او در یک صحنه دیگر فرصت باز کردن دروازه آبی پوشان تهرانی را داشت که رشید مظاهری مانع از گلزنی او شد.


پاکدل حالا در لیگ برتر 5 گله است و نام او در میان برترین گلزنان لیگ دیده می شود. باید دید که روند خوب این مهاجم خرم آبادی تا چه زمانی ادامه پیدا می کند.

دیدگاه‌ها