کد خبر : 1730652 | 21 دی 1399 ساعت 18:27 | 171.6K بازدید | 4 دیدگاه

آنتورپ فرصت رسیدن به رده سوم را از دست داد؛ 

8 دقیقه کابوس‌وار برای بیرانوند در سومین حضور

آنتورپ رویال در بیستمین هفته لیگ بلژیک مقابل میشلن با شکست سنگین سه بر صفر روز تلخی را تجربه کرد.

 8 دقیقه کابوس‌وار برای بیرانوند در سومین حضور

ّبه گزارش "ورزش سه"، تیم فوتبال آنتورپ این فرصت را داشت تا با پیروزی مقابل میشلن تا رده سوم لیگ بلژیک صعود کند، اما روز سختی در انتظار شاگردان فرانکی ورکارتن بود که به تازگی جانشین لکوی شده است و آنها با سه گل مغلوب شدند.


 نیمه اول این مسابقه با تساوی بدون گل در زمین تیم میشلن خاتمه یافت ولی در نیمه دوم این تیم میزبان بود که کوبنده ظاهر شد و با سه گل از راب شوفز در دقیقه 59 و دبل  جفری هیرمنز در دقایق 63 و 67 نسخه آنتورپ را در کمتر از 10 دقیقه پیچید تا بیرانوند هم در بازگشت به ترکیب اصلی روز خوبی را تجربه نکند.

 

1561246

 


این سومین حضور بیرانوند در ترکیب اصلی تیم جدیدش بود که حالا سومین شکست هم به نام او ثبت شده است. پیش تر دروازه بان ملی پوش سابق پرسپولیس در مقابل تاتنهام و کلوب بروژ هم شانس بازی به دست آورده بود که دو گل در هر یک از این دیدارها دریافت کرده بود و حالا شمار گل های دریافتی اش با پیراهن تیم جدید به عدد 7 گل در سه بازی رسیده است.


البته آنتورپ در بخش هجومی نیز به هیچ وجه نمایش خوبی نداشت و شاگردان ورکاترن 9 بار به سمت دروازه میشلن شوت زدند که حتی یکی از شوت های آنها هم در قاب قرار نگرفت؛ در سوی مقابل اما مهاجمان میشلن با عملکرد شعیف خط دفاعی آنتورپ، 12 بار به سمت دروازه بیرانوند شوت زدند که 5 بار توپ های آنها در قاب دروازه قرار گرفت و سه بار هم گلزنی کردند.

 

 

1561247

 

 

با این نتیجه تیم آنتورپ 31 امتیازی و در رده پنجم باقی ماند و چشم به دیدار بعدی خواهد داشت که مقابل لومل در خانه برگزار خواهد کرد.

 

 

1561245

 

دیدگاه‌ها