کد خبر : 1730660 | 21 دی 1399 ساعت 18:55 | 6.7K بازدید | 0 دیدگاه

درخشش نوشی‌صوفیانی برای برد نارنجی‌ها؛

اولین کلین‌شیت سنگربان مس مقابل تیم سابق

سنگربان 30 ساله و تبریزی مس رفسنجان توانست امروز برای نخستین‌بار در لیگ بیستم، کلین‌شیت کند که البته این اتفاق با پیروزی تیمش نیز همراه شد.

اولین کلین‌شیت سنگربان مس مقابل تیم سابق

به گزارش "ورزش سه" محمد ربیعی سرمربی جوان تیم مس رفسنجان با داشتن دو سنگربان آماده، ناصر سالاری و داوود نوشی صوفیانی، در لیگ بیستم ترجیح داده تا به صورت چرخشی از سنگربانان خود استفاده کند؛ سالاری در 7 بازی برای تیمش درون دروازه قرار گرفته که ماحصل آن 4 کلین‌شیت بوده است اما داوود نوشی‌صوفیانی تا پیش از جدال امروز تیمش مقابل ماشین‌سازی، در 2 حضور قبلی‌اش درون دروازه مس در لیگ برتر در ثبت کلین‌شیت ناکام مانده بود.

 

اما سنگربان 30 ساله مسی‌ها امروز در مقابل ماشین سازی -یکی از تیم‌های لیگ برتری که سابقه بازی در آن را دارد- به تیره‌روزی‌های خود پایان داد و سرانجام توانست کلین‌شیت کند؛ کلین‌شیتی که البته با درخشش همراه بود و او بارها در مقابل حملات شاگردان اخباری ایستادگی کرد. اوج درخشش نوشی‌صوفیانی در دقیقه 75 بازی بود که او موقعیتی تک به تک را از فرزاد محمدی مهاجم ماشین سازی گرفت و با واکنشی تماشایی آن را مهار کرد.

 

 

1561286

 

 

داوود نوشی‌صوفیانی با این درخشش هم توانست اولین کلین‌شیت خود را در فصل جدید به دست آورد و هم در پیروزی مهم تیمش در تقابل با ماشین‌سازی، نقش‌آفرینی مهمی را داشته باشد.

دیدگاه‌ها