کد خبر : 1730665 | 21 دی 1399 ساعت 18:30 | 9.4K بازدید | 0 دیدگاه

فرصت بزرگی که ماشین از دست داد 

بحران در شمال‌غربی ادامه دارد

تیم فوتبال ماشین‌سازی روی اشتباه دروازه‌بان خود در مقابل مس کرمان تن به شکست یک‌ بر صفر داد.

 بحران در شمال‌غربی ادامه دارد

به گزارش "ورزش سه"، ماشین‌سازی در ادامه روند نزولی خودش این بار در کرمان و در مقابل مس تن به شکست داد تا روزهای تلخ سعید اخباری و تیمش همچنان ادامه داشته باشد.


 امروز از ساعت 15:00 هم‌زمان با سه بازی دیگر در چارچوب رقابت‌های لیگ برتر، دو تیم مس کرمان و ماشین‌سازی در شرایطی به مصاف هم رفتند که نتیجه تساوی به درد هیچ‌کدام از دو تیم نمی‌خورد. چراکه وضعیت دو تیم در جدول به‌گونه‌ای بود که یک امتیاز نمی‌توانست مرهمی بر شرایط وخیم هردو تیم باشد.


از همین رو در طی نود دقیقه بازی نسبتاً خوبی را از هر دو تیم شاهد بودیم و موقعیت‌های گلزنی زیادی روی هر دو دروازه شکل گرفت که تنها این فراز امامعلی بود که بر روی غفلت عجیب محمدامین رضایی گلر ماشین‌سازی توانست در دقیقه 76 تک‌گل این دیدار را به ثمر برساند تا ماشین‌سازی درحالی‌که می‌توانست لااقل یک امتیاز از این دیدار خارج از خانه را به دست بیاورد، با یک شکست تلخ به تبریز برگردد.


نکته جالب‌توجه اینجاست که درست چند دقیقه پیش از اینکه دروازه ماشین‌سازی باز شود مهاجم این تیم در مصافی تک‌به‌تک توپ را به سینه نوشی صوفیانی می‌زند تا بخت مسلم گلزنی این تیم از دست برود. این در حالی است که در دقایق پایانی نیمه اول نیز ضربه شاگردان سعید اخباری را مدافعان مس به‌خوبی از روی خط دروازه دفع کردند و درمجموع می‌توان گفت امروز ماشین‌سازی درعین‌حال که بازی را واگذار کرد، چهره یک بازنده را نداشت.


گفتنی است تیم فوتبال ماشین‌سازی  این روزها برخلاف همتای خود در تبریز اوضاع خوبی را در جدول رده‌بندی تجربه نمی‌کند و حالا با احتساب این شکست همچنان با  3 امتیاز  در قعر جدول به سر می‌برد.

دیدگاه‌ها