کد خبر : 1730667 | 21 دی 1399 ساعت 19:17 | 27.6K بازدید | 0 دیدگاه

عصبانیت رئال مادرید؛ بحران جوی ادامه دارد

بارش برف شدید در اسپانیا شرایط را برای کاروان رئال مادرید دشوار ساخته است.

عصبانیت رئال مادرید؛ بحران جوی ادامه دارد

به گزارش "ورزش سه"، رئال مادرید در 48 ساعت اخیر اوضاع عجیب و دشواری را سپری کرده است. بارش شدید برف در اسپانیا باعث شد پرواز این تیم با تاخیر فراوان و در شرایطی دشوار به پمپلونا برسد و در نهایت آنها در دیداری مهم برابر اوساسونا، در زمینی با شرایط نامساعد و یخ زده به تساوی بدون گل رضایت داده و دو امتیاز حساس را از دست بدهند.

 

1561001

 

برخی اعضای این باشگاه مانند زین الدین زیدان و تیبو کورتوا به شدت به برنامه ریزی مدیران لالیگا تاخته و معتقدند بودند دیدار مقابل اوساسونا باید در زمان دیگری برگزار می شده است. اما مشکلات کاروان رئال مادرید همچنان ادامه دارد و شرایط عجیب جوی امکان بازگشت آنها به پایتخت را نیز سلب ساخته است.

 

نشریه مارکا مدعی شد شرایط پرواز در ساعات پیش رو نیز وجود دارد و بدین ترتیب بازیکنان رئال مادرید امشب نیز در پمپلونا باقی مانده و فردا مستقیما به مالاگا سفر می کنند. این تیم پنج شنبه و در رقابت های سوپرکاپ اسپانیا باید به مصاف بیلبائو برود و به همین علت دیگری فرصتی برای پرواز به سوی مادرید وجود ندارد. این روند برنامه ریزی موجبات خشم مدیران و کادر فنی رئال مادرید شده و ممکن است به زودی شاهد عکس العمل دیگری از سوی آنها باشیم. رئال مادرید با تساوی دیشب مقابل اوساسونا فرصت بسیار خوبی برای نزدیک تر شدن به اتلتیکومادرید در صدر جدول لالیگا را از دست داد.

دیدگاه‌ها