کد خبر : 1730682 | 21 دی 1399 ساعت 20:30 | 17.5K بازدید | 0 دیدگاه

میلان اشکرینیار:

خوشحالم که دوباره اعتماد کونته را جلب کرده ام

میلان اشکرینیار، مدافع اسلواک اینتر می گوید پیش از به ثمر رسیدن گل تساوی رم روی او خطا انجام شده است.

خوشحالم که دوباره اعتماد کونته را جلب کرده ام

به گزارش "ورزش سه"، اینتر امروز در یکی از حساس‌ترین بازی های هفته هفدهم سری آ در ورزشگاه المپیکو میزبان رم بود که در نهایت این مسابقه پر فراز و نشیب با تساوی 2-2 پایان پذیرفت تا شاگردان آنتونیو کونته برای دومین بازی پیاپی از کسب سه امتیاز محروم مانده باشند.

 

 

1561319

 

 

میلان اشکرینیار مدافع اسلواک اینتر در بازی امروز گل دوم تیمش را به ثمر رساند اما نراتزوری در لحظات پایانی نیمه دوم گل تساوی را دریافت کرد. با این حال اشکرینیار معتقد است که جانلوکا مانچینی قبل از به ثمر رساندن گل روی او مرتکب خطا شده است.

 

اشکرینیار بعد از پایان بازی در این باره گفت: " ما در نیمه دوم خوب بازی کردیم اما نهایتاً برنده نشدیم. با این حال معتقدم که مانچینی قبل از اینکه گل تساوی را به ثمر برساند با آرنج به من ضربه زد. البته اکنون کاری از دستمان بر نمی آید؛ چند موقعیت خوب را از دست دادیم و می توانستیم بازی را ببریم."

 

 

1561320

 

 

اعتماد دوباره آنتونیو کونته: "کونته به من اعتماد دارد و اینتر نیز تیم بسیار بزرگ محسوب می شود. طبیعی است که وقتی شما دوران سختی را پشت سر می گذارید، بازیکن دیگری جایتان را پر می کند چراکه ما تیم بسیار قدرتمندی هستیم. با این حال خوشحالم که دوباره اعتماد کونته را جلب کردم."

دیدگاه‌ها