کد خبر : 1730686 | 21 دی 1399 ساعت 21:03 | 19.8K بازدید | 0 دیدگاه

آنتونیو کاسانو:

توتی در آستانه انتقال به چلسی بود

آنتونیو کاسانو، ستاره سابق و جنجالی ایتالیا مدعی شد فرانچسکو توتی فاصله ای تا انتقال به چلسی نداشته است.

توتی در آستانه انتقال به چلسی بود

به گزارش "ورزش سه"، فرانچسکو توتی در طی دو دهه حضور خود در ترکیب رم بارها با پیشنهاد تیم های بزرگی مانند رئال مادرید و چلسی مواجه شد، اما تصمیم گرفت در پایتخت ایتالیا مانده و تبدیل به اسطوره جالوروسی شود. حالا آنتونیو کاسانو در مورد این بازیکن و البته دلایل انتقال به رئال مادرید در سال 2006 سخن گفته است.

 

آنتونیو کاسانو گفت: "من بعد از درخشش در یورو 2004 به باشگاه بازگشتم. فرانچسکو توتی نیز در آن مقطع دچار اشتباه شده، روی صورت کریستین پولسن آب دهان پرتاب کرده بود و فرانکو بالدینی نیز تصمیم گرفت او را به چلسی بفروشد. من آینده رم بودم. توتی در مورد این تصمیم اطلاع پیدا کرد و مشکلات از همین جا آغاز شد."

 

1497478

 

آنتونیو کاسانو همچنین در مورد دلایل جدایی از رم در سال 2006 گفت: "من به دلیل مشکلاتم در راه تمدید قرارداد رم را ترک کردم، زیرا آنها به قول خود عمل نکردند. فکر می کردم قرار است راهی اینتر شوم، اما ارنستو برونزتی با من تماس گرفت و گفت رئال مادرید خواهان جذب من است. چگونه می توانم پیشنهاد آنها را رد کنم؟ تردیدهایی داشتم، اما نمی توانستم پاسخ منفی بدهم.

 

زمانی که در باری بودم قرار بود به یوونتوس ملحق شوم و دو باشگاه به توافق رسیده بودند، اما پس از سه روز رم دستمرد بیشتری را پیشنهاد داد. خودم رم را انتخاب کردم و آنها حقوق بالاتری می دادند. اما به هر حال پیشنهاد یوونتوس را رد می کردم، زیرا در این باشگاه تنها سه ​​روز دوام می آوردم و شرایط باب میل من نبود."

دیدگاه‌ها